۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۲۱۱۴۶
در گفت‌وگو با رسا؛

برنامه های تیپ امام صادق در هفته دفاع مقدس تشریح شد

برنامه های تیپ امام صادق در هفته دفاع مقدس تشریح شد
حجت الاسلام رفیعی در تشریح برنامه های تیپ امام صادق(ع) در هفته دفاع مقدس از سرکشی از خانواده شهدا، معرفی خدمات روحانیت به جامعه و حضور در نمایشگاه یادیاران خبرداد.

حجت الاسلام علی‌محمد رفیعی مسؤول امور فرهنگی و روابط عمومی تیپ 83 رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه این مرکز در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که همه ساله در استان قم در هفته دفاع مقدس برگزار می شود، نمایشگاه یاد یاران است که ما نیز در این نمایشگاه دوغرفه خواهیم داشت.

وی افزود: در این نمایشگاه برنامه های متنوعی از جمله پرده خوانی، مسابقات فرهنگی برای نوجوانان و جوانان، روایت گری و خاطره گویی با حضور افراد متخصص اجرا می شود.

حجت الاسلام رفیعی در ادامه از معرفی شهدای روحانی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تلاش می کنیم به اقدامات روحانیت در دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم حضرت زینب(س) بپردازیم و خاطرات و وصیت نامه شهدا نیز در قالب پوستر، بنر و تخته شاسی آماده شده که به معرض دید عموم گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این هفته به عملکرد تیپ امام جعفر صادق(ع) و گردان های تیپ در قالب همان نمایشگاه خواهیم پرداخت و اقداماتی که از سوی تیپ امام جعفر صادق(ع) در کمک رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان و همچنین اعزام روحانیان به سوریه صورت گرفته نیز نمایش داده می شود.

مسؤول امور فرهنگی و روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) ابراز داشت: یک سری از برنامه ها نیز داخل خود تیپ برگزار می شود که از جمله آنها برنامه های ویژه ای با حضور خانواده های معظم شهدا در جوار مزار دو شهید گمنام خواهد بود و در این هفته همچنین برای سربازان و خانواده های مدیران مجموعه نیز نشست های بصیرتی و پاسخگویی به شبهات خواهیم داشت.

حجت الاسلام رفیعی در بخش دیگری از این گفت‌وگو سرکشی از خانواده های شهدا از سوی فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) را یکی دیگر از برنامه های تیپ در این هفته عنوان و خاطرنشان کرد: در مقر ستاد از سرداران برجسته دفاع مقدس دعوت شده که در جلساتی خاطرات دفاع مقدس را مطرح و تحلیلات روز و وضعیت فعلی کشور را برای پاسداران و مدیران ستاد تشریح می کنند./1330/ج

ارسال نظرات