۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۲۱۱۵۴

مرز مهران میزبان ۲۶ هزار دلداده مکتب سرخ حسینی

مرز مهران میزبان ۲۶ هزار دلداده مکتب سرخ حسینی
مرز مهران ‌نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات میزبان ۲۶ هزار دلداده مکتب سرخ حسینی در ۲۴ ساعت گذشته بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرز مهران مرز دلدادگی و ایمان و اراده برای عاشقان مکتب سرخ حسینی(ع) است، مرزی که مرزدارانش امنیتی را در آن به‌وجود آورده‌اند تا زائران حریم امن ولایت بدون کوچکترین دغدغه‌ای دلدادگی خود را به معشوق به اثبات رسانند، مرز مهران مرز ورود به عتبات عالیات و بین‌الحرمین ایران این روزها میزبان هزاران دلداده مکتب سرخ حسینی است

مجتبی سلیمانی با عنوان تعداد زائران حاضر در مرز مهران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته، 26 هزار و 761 نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

وی گفت: از این تعداد 20 هزار و 177 تردد مربوط به زائران ایرانی و 6 هزار و 584 تردد نیز مربوط به زائران اتباع خارجی بوده است.

مدیر پایانه‌های مرزی مهران عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 10 هزار و 10 زائر ایرانی از مرز خارج و 10 هزار و 167 زائر ایرانی نیز به مرز بین المللی مهران وارد شدند.

سعید‌رضا کریمیان در ارتباط با بررسی وضعیت راه‌های مواصلاتی استان ایلام و تدوین برنامه مناسب با شرایط بحران اظهار داشت  برای سهولت در تردد زائران اربعین حسینی تمامی راه‌های مواصلاتی استان ایلام مورد بررسی میدانی قرار گرفته و متناسب با شرایط بحرانی احتمالی برای آنان طرح تدوین شده است.

مدیرکل بحران استانداری ایلام افزود: بازدید و بررسی وضعیت راه‌های مواصلاتی استان ایلام (حمیل، تونل قلاچه، ایوان ) تا مهران و شناسایی نقاط حادثه‌خیز  توسط کارشناسان‌ مدیریت بحران استانداری بررسی و نقاط ضعف به مسئولان ذی‌ربط اعلام شد.

وی در ادامه یادآور شد: متناسب با شرایط زمانی، مکانی و براساس اتفاق احتمالی در وضعیت‌های مختلف راهکارهای لازم اتخاذ و تمرین می‌شود تا در اربعین 98 تمام پیش‌بینی‌ها انجام گرفته باشد.

کریمیان افزود: از بین تردد‌های 24 ساعت گذشته یک هزار و 832 تردد مربوط به خروج زائران خارجی از مرز و 4 هزار و 752 تردد نیز مربوط به ورود زائران اتباع خارجی به مرز مهران بوده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات