۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۲۱۲۷۷
سردار فدا:

مقاومت سبب عقب نشینی دشمن از منطقه شده است

مقاومت سبب عقب نشینی دشمن از منطقه شده است
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: الگوبرداری ما از عاشورا و دفاع مقدس ما را مقاوم در برابر دشمن کرده است و این مقاومت سبب عقب نشینی دشمن از منطقه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس در آستانه اربعین حسینی قرار گرفته است و این نشان دهنده تمدن ساز بودن و زمینه سازی برای تمدن مهدوی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای مسلح اکنون در بالاترین آمادگی و هماهنگی هستند، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما امروز بالاترین سطح آمادگی را داشته و برای هر مأموریتی توانمندی های لازم را دارند، الگوی نیروهای مسلح ما فرهنگ عاشورا و کربلا است.

سردار فدا با تأکید بر ضرورت اتکا به توان داخلی در همه عرصه‌ها به ویژه نیروهای مسلح، تصریح کرد: الگوپذیری از فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس به ما یاد داده است که امیدوار به خداوند و امداد الهی باشیم و هرگز در برابر ظالمان و زورگویان عقب نشینی نکنیم، امروز شاهد هستیم دشمنان از منطقه ما عقب نشینی کرده اند و این حاصل مقاومت ما و امداد الهی است./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات