۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۲۱۵۷۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شهدا سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند

شهدا سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند
قالیباف گفت: شهدا افتخارآفرینی‌های زیادی برای انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس داشتند و سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم خطه جنوب خراسان در دوران دفاع مقدس از جهت تدین، قناعت، صداقت، مقاومت و فرهیختگی زبانزد بودند.

وی گفت: شهیدان رحیمی، فایده، آهنی و آخوندی از جمله شهدایی بودند که با آن‌ها خاطره زیادی داشته و شهید احمد رحیمی نیز حق فرماندهی بر گردن ما دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این شهدا افتخارآفرینی‌های زیادی برای انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس داشتند و سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند.

قالیباف با بیان اینکه باید تلاش کنیم مشکلات مردم کمتر از گذشته شود، تصریح کرد: نسل متدین خراسان جنوبی از برکت روحانیت پیشگام مانند خاندان مجاهد و همراه با مردم آیت الله عبادی درس ایمان آموخته است.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی به عنوان استان فرهنگی، علمای بزرگ شناخته شده و انسان‌های بسیار متدین و نیروهای انسانی فرهیخته در این استان وجود دارد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات