۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۲۱۷۲۰

همایش سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور در کرمان برگزار شد

همایش سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور در کرمان برگزار شد
یادواره ۱۳۰ شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان و گردهمایی بزرگ سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، بیست و نهمین همایش سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور و یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، علی بابایی فرماندار کرمان و تعدادی از مدیران و مسئولان استان در حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم علی کارنما رئیس هیئت امنای کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های قرن بیستم است اظهارداشت: عراق در آن سال 12 میلیارد دلار تسهیلات نظامی خریداری کرد و در سال 61 میزان تسلیحات خریداری‌ شده عراق نسبت به عربستان بیشتر بود.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی در شکست حصر آبادان و در راندن دشمن از 5 کیلومتری اهواز نقش بسیار مهمی داشته است گفت: جهاد سازندگی در طراحی و ساخت نخستین موشک و ساخت چندین پل خوش درخشید و نقش بسیار مهمی داشته است.

رئیس هیئت امنای کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمان با اشاره به اینکه جهادگران کرمانی در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و تأثیرگذار بودند افزود: نسل جوان نباید نیمه خالی لیوان را نگاه کند و هنوز مسئولانی هستند که زندگی بسیار ساده‌ای دارند و باید روزهای جنگ سخت را برای نسل جوان بازگو کنیم.

بیست و نهمین همایش سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور و یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان با پخش کلیپ، مداحی و برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات