۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۲۲۲۲۷
حجت الاسلام ذوالنور در گفت‌وگو با رسا:

پیروزی‌ها و شگفتی‌های جدید انصارالله در راه است

پیروزی‌ها و شگفتی‌های جدید انصارالله در راه است
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است با قدرتی که انصارالله یمن پیدا کرده هر روز پیروزی‌های جدیدی در جبهه نبرد به دست خواهد آورد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص پیروزی مقتدرانه انصارالله یمن در جبهه «نجران»، گفت: جبهه مقاومت انصارالله یمن هر روز در حال پیشرفت است. قطعا به تبع این پیروزی‌های اخیر، اتفاقات بهتری نیز در آینده نزدیک برای مجاهدان یمنی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: حمله به تاسیسات نفتی آرامکو و همچنین پیشروی‌های شکل گرفته در محور زمینی «نجران» نشان دهنده این موضوع است که جریان جنگ بین یمن و عربستان کاملا تغییر کرده است.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تشریح یپروزی‌های اخیر انصارالله، عنوان داشت: در حمله اخیر به مواضع عناصر وهابی سعودی، سه گردان به صورت کامل منهدم شده و همچنین منطقه استقرار سعودی‌ها به طور کامل به تصرف نیروهای انصارالله در آمده است.

نماینده مردم قم در پارلمان با یادآوری خیانت «منصور هادی» به مردم یمن اظهار داشت: زمانی‌که منصور هادی از قدرت کنار رفت، تمامی ادوات و تجهیزات نظامی را نابود کرد. او تلاش کرد تجهیزاتی که احتمال داشت به انصارالله برسد را نیز به گونه‌ای نابود کند که دیگر کارایی نظامی نداشته باشد.

حجت الاسلام ذوالنور با حقیر خواندن سعودی‌ها، گفت: امروز کار به جایی رسیده که انصارالله یمن نه تنها عربستان را تهدید می کند بلکه به مرز انهدام می‌رساند. پیام این حملات این است که آمریکا و سعودی‌ها در برابر یمن تحقیر شده‌اند.

وی در پایان اظهار داشت: آل سعود و آمریکا به این دلیل که نمی‌خواهند باور کند از مردم پا برهنه یمن ضربه خورده‌اند، با فرافکنی و یک فرار رو به جلو، ایران را مقصر اتفاقات اخیر معرفی می‌کنند. هرچند این تمام ماجرا نیست و انصارالله یمن با قدرتی که پیدا کرده، هر روز یک سورپرایز جدید در جبهه نبرد از خود نشان خواهد داد./856/ت302/ق

ارسال نظرات