۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۲۲۳۱۳

مصی علینژاد مستند "بانو" را ببیند

مصی علینژاد مستند
بانو روایتی از زندگی مادر شهید است که در پس از جنگ و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خانم احمدیان نیز بخش مهمی از زندگی اوست که در این مستند به آن پرداخته شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، مستند بانو روایت‌گر زندگی پرفراز و نشیب بانو عصمت احمدیان، مادر شهیدان فرجوانی است. زنی که خودش و اعضای خانواده ایشان از جمله همسر و سه فرزندش هرکدام به نوعی با جنگ در ارتباط هستند.

زندگی پس از جنگ و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خانم احمدیان نیز بخش مهمی از زندگی اوست که در این مستند به آن پرداخته شده است.

در مراسم رونمایی مستند «بانو»، مخاطبان ۱۷ میلیون ریال بلیط اختیاری خریدند. این مستند هم‌اکنون برای اکران مردمی عرضه شده است برای مشاهده و درخواست اکران مستند به اینجا (yon.ir/8iIf2) مراجعه فرمایید.

خبر // آغاز اکران مستند بانو

واکنش‌های افراد به مستند بانو

بسیاری از مخاطبین مستند بانو از مصی علینژاد دعوت کردند تا از این مستند دیدن کند. همچنین ثریا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: تلاش، عشق و اقتداری که در این کار روایت شده آن‌قدر کامل و جامع است که دیگر هیچ حرفی نمی‌توان درباره آن زد.

ستاره سادات قطبی از مجریان تلویزیون درباره مستند عنوان داشت: کتاب‌های عاشقانه زیادی مطالعه کرده‌ام؛ داستان‌های عاشقانه بسیاری شنیده‌ام؛ اما این مستند، زیباترین عاشقانه‌ای بود که در زندگی دیده‌ام.

حجت الاسلام نامخواه پژوهشگر رسانه گفت: در مستند، روایت انسان‌هایی را می‌بینیم که قهرمان داستانی هستند که خودشان در زندگی خلق کرده‌اند.

رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون درباره مستند بانو بیان کرد: مستند آنقدر کشش دارد که مخاطب دوست ندارد به پایان برسد.

مژده خنجری مجری تلویزیون ابراز داشت: این اسطوره را مخصوصا خانم‌هایی که مشکلاتی سر راه پیشرفتشان می‌بینند باید بشناسند.

علی ضیا مجری تلویزیون اظهار کرد: مستند بانو مثل نامه امیرالمؤمنین (ع) به مالک است که همه باید آن را ببینند.

زینب پور‌ابراهیم مجری تلویزیون عنوان کرد: این مستند را باید آن خانومی ببیند که روزهای هفته را سیاه و سفید کرد.

مرضیه هاشمی مجری پرس‌تی‌وی گفت: من حاضرم دوبله انگلیسی فیلم را به‌عهده بگیرم.

انسیه شاه‌حسینی کارگردان ابراز داشت: در حال رایزنی با رسانه ملی برای تولید سریال ۱۰۰ قسمتی از زندگی خانم احمدیان (قهرمان مستند) هستیم.

گروه هنر و تجربه در واکنش به این مستند گفت: این فیلم با سیاست‌های ما همخوانی ندارد و به آن اجازه اکران نمی‌دهیم. /882/ت302/س

ارسال نظرات