۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۶۲۲۴۳۵
آیت الله بهشتی در گفت وگو با رسا:

تنها راه پیروزی بر دشمن پافشاری بر مسیر و شعارهای انقلابی است

تنها راه پیروزی بر دشمن پافشاری بر مسیر و شعارهای انقلابی است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هدف از فشارهای دشمن را خسته کردن مردم دانست و گفت: دشمن می خواهد مردم را خسته کند تا دست از شعارهای انقلابی بردارند.

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت پافشاری بر راه و شعارهای انقلابی برای پیروزی بر دشمن گفت: هیچ راهی جز استقامت، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نداریم.

وی افزود: در شرایط امروز که در تحریم و جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن حداکثر فشار خود را اعمال می کند و سعی در نابودی انقلاب دارد، هیچ درمانی جز مقاومت و استقامت وجود ندارد و باید بدانیم که با همین مقاومت پیروز خواهیم شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هدف از فشارهای دشمن را خسته کردن مردم دانست و اظهار داشت: دشمن می خواهد مردم را خسته کند تا دست از شعارهای انقلابی بردارند، اگر راه و شعار انقلابی را کنار بگذاریم دشمن به خواسته های خود خواهد رسید.

وی ادامه داد: مادامی که مردم شعارهای انقلابی را در پرتو مقاومت و استقامت حفظ کنند، ترفندهای دشمن به جایی نخواهد رسید و نهایت این مسیر پیروزی خواهد بود.

آیت الله بهشتی با تأکید بر بهره گیری از الگوی دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز ابراز داشت: در دوران دفاع هم ما در محاصره اقتصادی قرار داشتیم اما مردم و مسؤولان دفاع از آرمان انقلاب و کشور را در اولویت قرار دادند و به همین دلیل ملت از حصر اقتصادی و جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمد.

وی عنوان کرد: البته آن روزها به صورت کلی برنامه های اقتصادی متناسبی به کار گرفته می شد و بر اساس برنامه ریزی سعی می شد که کالاهای مورد نیاز عاقلانه و عادلانه به دست مردم برسد تا مردم دچار فشار گرانی و تورم نشوند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروز باید از الگوهای دفاع مقدس استفاده کرد، باید کاری کنیم که مردم تحت فشار گرانی و تورم نباشند که این کار بزرگترین خدمت خواهد بود، البته مردم صبور و مقاوم هستند اما این دلیل نمی شود که مسؤولان کوتاهی کرده و مردم را رها کنند بلکه باید با الگوگیری از دفاع مقدس باید درصدد حل مشکلات باشند.

محمد قمین
ارسال نظرات