۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۲۲۵۲۵
در قالب کتاب با عنوان «لطیف»؛

خاطرات جانباز قطع نخاعی دامغان منتشر شد

خاطرات جانباز قطع نخاعی دامغان منتشر شد
 کتاب «لطیف» خاطرات ابوالفضل لطیف‌زاده، از جانبازان قطع نخاع به‌همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان، تدوین و منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، خاطرات لطیف‌زاده ابتدا به صورت خودنوشت و توسط مرتضی حاجیان‌نژاد برای انتشار به دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان معرفی شد و بعد از مراحل مختلف کارشناسی و مصاحبه‌های تکمیلی برای اضافه کردن خاطرات کودکی و نوجوانی، آماده چاپ شد و در اختیار انتشارات سوره مهر قرار گرفت.

کتاب «لطیف» در ۲۲ بخش به زندگی و حضور ابوالفضل لطیف زاده در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخته و در انتهای کتاب در بخش «به روایت تصویر» شاهد عکس‌هایی از آن دوران هستیم.

کتاب «لطیف» در ۲۶۴ صفحه با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه در قطع رقعی و با قیمت ۳۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۸ از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان تدوین و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

همچنین علاقه‌مندان برای خرید نشریات و کتب بنیاد، می‌توانند به واحد فروش و مشترکین بنیاد حکمت اسلامی صدرا (تلفن ۸۸۱۵۳۵۹۴) و یا به دفتر فروش انتشارات به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، مقابل دانشگاه تهران، بین فخر رازی و خیابان دانشگاه، «مجتمع فرهنگی پارسا» مراجعه کنند. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات