۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۲۲۶۸۱

۱۵ مهرماه، آغاز حرکت بزرگترین پیاده روی اربعین کشور از کوی ملاشیه

۱۵ مهرماه، آغاز حرکت بزرگترین پیاده روی اربعین کشور از کوی ملاشیه
حجت الاسلام سواری گفت: ۱۵ مهرماه آغاز حرکت بزرگترین پیاده روی اربعین کشور از کوی ملاشیه است.
حجت الاسلام احمد سواری، مسؤول فرهنگی جبهه مردمی مشایه الاهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی از آغاز حرکت دوباره بزرگترین پیاده روی اربعین در کشور خبر داد.

مسؤول فرهنگی جبهه مردمی مشایه الاهواز عنوان داشت: مشایه الاهواز از روز دوشنبه (۱۵مهرماه) مصادف با ۸ صفر از ملاشیه آغاز و محلات غرب اهواز همچون کوی کریشان، سادات، شهرک اهواز، سیاحی و عین دو، علوی، لشکرآباد، مندلی، گلدشت، کمپلو، پردیس را در برخواهد گرفت.

حجت الاسلام سواری با بیان اینکه مدت زمان پیاده روی ۵ شب است، اظهار داشت: مشایه الاهواز شب نخست در عین دو، شب دوم در کوت سید نعیم و شب سوم در سوسنگرد در موکب‌های تعیین شده و خانه‌های مسیر راه استراحت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شب چهارم استراحت مشایه الاهواز در بستان خواهد بود، خاطرنشان کرد: زائرانی که در پیاده روی شرکت کردند به تناوب ورود به عراق در شهر‌های العماره، نجف و کربلا مستقر خواهند شد.

مسؤول فرهنگی جبهه مردمی مشایه الاهواز با بیان اینکه امسال افرادی از کوی زرگان و شهر ال‌هایی به جمع مشایه الاهواز افزوده می‌شوند، بیان داشت: مشایه الاهواز در شب اربعین و پس از نماز مغرب در قالب موکب‌ها و دسته‌های عزاداری وارد حرمین شریفین و در بین الحرمین به عزاداری می‌پردازند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات