۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۶۲۲۹۳۳
حجت الاسلام عباس زاده خبر داد؛

فعالیت مبلغان بومی و غیربومی در موکب اوقاف لرستان در سامرا

فعالیت مبلغان بومی و غیربومی در موکب اوقاف لرستان در سامرا
معاون فرهنگی اوقاف لرستان با یادآوری به اینکه موکب اوقاف لرستان در سامرا تا اول آبان فعالیت دارد، گفت: در این موکب پنج مبلغ بومی و غیربومی در کنار ۴۵ خادم فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار موکب اوقاف لرستان در سامرا گفت: خدمت رسانی موکب اوقاف لرستان از روز شنبه، سیزدهم مهر آغاز شده و تا اول آبان‌ ماه در در حال خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به فراهم شدن اسکان زائران اربعین در موکب اوقاف لرستان در سامرا افزود: شریط اسکان برای حدود ۵۰۰ نفر در این موکب فراهم شده است.

حجت الاسلام عباس زاده از فعالیت بیش از 45 نفر در موکب اوقاف لرستان در سامرا خبر داد و یادآور شد: در این موکب پنج مبلغ بومی و غیربومی مستقر هستند.

وی به محوریت فعالیت مبلغان در سامرا اشاره و خاطرنشان کرد: مبلغان در کنار خدمت‌ رسانی به تبلیغ آموزه‌های دینی و سیره اهل ‌بیت(ع) می پردازند و ارائه مشاوره‌های دینی و فرهنگی به زائران از دیگر فعالیت تبلیغی مبلغان است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان ادامه داد: برپایی خیمه‌های معرفت در این موکب از دیگر اقدامات مبلغان بوده و این خیمه ها با محوریت آگاهی ‌بخشی و بصیرت‌ افزایی دینی به کودکان و نوجوانان برپا می شود.

وی برگزاری برنامه‌های مداحی، عزاداری و سخنرانی توسط مداحان و سخنرانان نیز در جمع  زائران اربعین حسینی در موکب‌ها را از دیگر برنامه های فرهنگی دینی و تبلیغی عنوان کرد.

حجت الاسلام عباس زاده اظهار داشت: در این موکب روزانه ۱۰ هزار غذا و میان‌ وعده بین زائران اربعین توزیع می‌شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات