۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۲۲۹۹۵

ایلام | در برخورد با تخلفات انتخاباتی خط قرمزی برای دستگاه قضا وجود ندارد

ایلام | در برخورد با تخلفات انتخاباتی خط قرمزی برای دستگاه قضا وجود ندارد
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: انتخابات نماد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و جزء اصول پذیرفته شده و حقوق حقه مردم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، علی دهقانی در راستای انجام برنامه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در جلسه ای که با همین موضوع  برگزار شد اظهار داشت:‌ همه کسانی که در انتخابات تاثیر دارند مکلف‌اند زمینه انتخابات سالم و بی طرفانه و در نهایت امنیت را فراهم آورند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام ادامه گفت: ما تکلیف به حفاظت و صیانت داریم و باید به این تکلیف عمل کنیم و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به مراتب هزینه کمتری دارد از اینکه تخلفی صورت بگیرد و بخواهیم با آن برخورد کنیم.

وی تاکید کرد: ما در ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با تمام اعضای تاثیرگذار تا برگزاری انتخابات، جلسات مستمر و در صورت نیاز جلسات فوق العاده و ویژه تشکیل می‌دهیم و مشکلات و معضلات  بررسی و راهکار های لازم ارئه خواهد شد.

دهقانی افزود: این ستاد در کنار پیشگیری بحث برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی چه از طرف انتخاب شونده، چه از طرف انتخاب کننده و چه از طرف ناظرین را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در درجه اول جرم انتخاباتی اتفاق نیفتد ولی در صورت وقوع تخلف به شدت با آن برخورد می کنیم و با هیچ کس تعارف نداریم و در این راه خط قرمزی برای ما وجود نخواهد داشت./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات