۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۲۳۰۲۹
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

مهمان نوازی عراقی ها در اثر حواشی اخیر هیچ کاهشی پیدا نخواهد کرد

مهمان نوازی عراقی ها در اثر حواشی اخیر هیچ کاهشی پیدا نخواهد کرد
نماینده خبرگان با اشاره به اینکه هوشیاری مردم عراق توطئه دشمنان را خنثی می کند، گفت: مهمان نوازی عراقی ها در اثر حواشی اخیر در عراق هیچگونه کاهشی پیدا نخواهد کرد.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند تا از عظمت و شکوه حماسه عظیم اربعین بکاهند، گفت: اگر ملت و دولت عراق به ندای مرجعیت پیرامون حفظ وحدت گوش فرا داده و همچنان مواضع انقلابی و حماسی خود را حفظ کنند، توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هوشیاری مردم عراق توطئه دشمنان را خنثی می کند، اظهار داشت: اگر مردم عراق نسبت به تحرکات دشمن حساس باشند، نورانیت و شکوه اربعین حسینی افزایش خواهد یافت.

آیت الله حیدری در ادامه با بیان اینکه مردم عراق در مقابله با توطئه داعش بسیار با بصیرت برخورد کردند، عنوان کرد: امروز مردم عراق باید با بصیرت و پیروی از ندای مرجعیت بار دیگر توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و بدخواهان اسلام را ناکام بگذارند.

امام جمعه موقت اهواز پیام های راهپیمایی عظیم اربعین برای دوستان و دشمنان را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: اربعین حسینی به منزله تبلور اراده، ایمان، ولایتمداری و مظلومیت همراه با حماسه و استقامت است.

وی با بیان اینکه آرمان ها و اهداف نشأت گرفته از نهضت عاشورا در راهپیمایی میلیونی ملت های مختلف دنیا در اربعین حسینی تجلی پیدا کرده است، بیان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین ارتباط با خداوند و جمع شدن نیروهای متفرق حول یک محوریت واحد را تضمین می کند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه مهمان نوازی عراقی ها در اثر حواشی و اغتشاشات اخیر در عراق هیچگونه کاهشی پیدا نخواهد کرد، یادآور شد: مردم عراق با جان و دل و با اعتقاد عمیقی که به اباعبدالله الحسین(ع) دارند پرشورتر از سال گذشته از زائران حسینی میزبانی خواهند کرد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
غمره بداوی
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
سلام
لطفا گزارش تصویری از پیاده روی اربعین منتشر کنید مخصوصا از حضور علما در این مسیر
1
0