۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۲۳۰۵۶
مدیرکل حج و زیارت لرستان خبر داد؛

نام نویسی ۴۶ هزار لرستانی در سامانه سماح و شرکت در پیاده روی اربعین

نام نویسی ۴۶ هزار لرستانی در سامانه سماح و شرکت در پیاده روی اربعین
مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: تاکنون ۴۶ لرستانی در سامانه سماح نام نویسی کرده اند و پیش بینی می‌شود آمار شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین به ۷۰ هزار نفر برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین، گفت: تاکنون ۴۶ هزار لرستانی برای شرکت در راهپیمایی اربعین در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

خسروی افزود: با توجه به استقبال مردم برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، پیش بینی می شود آمار شرکت کنندگان در این مراسم از لرستان به 70 هزار نفر برسد.

وی با بیان اینکه نام نویسی زائران در سامانه سماح رایگان است، ادامه داد: دانشجویان متقاضی به شرکت در پیاده‌روی اربعین باید ابتدا در سامانه evazifeh.police.ir ثبت‌نام کنند و مراحل بعدی به آنان اعلام خواهد شد.

خسروی از فعالیت ۴۰ دفتر و شرکت زیارتی برای نام‌نویسی‌ متقاضیان شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در استان لرستان خبر داد و گفت: ۲۲ هزار تومان هزینه خدمات درمانی و بیمه‌ای زائران در این مراکز از متقاضیان گرفته می شود.

مدیرکل حج و زیارت لرستان در ادامه به استقرار موکب ها اشاره کرد و یادآور شد: موکب های اربعین از ۱۵ مهرماه آماده خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

وی بابیان اینکه خدمات موکب ها تا پایان اربعین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ۳۴ موکب آماده پذیرایی از زائران حسینی هستند.

گفتنی است، نام‌نویسی متقاضیان پیاده روی اربعین حسینی از طریق سامانه سماح به نشانی اینترنتی http://www.samah.haj.ir  انجام می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات