۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۲۳۲۲۴
سردار اشتری در دیدار مراجع خبرداد؛

اسقرار بیش از ۳۰ هزار نیرو‌ی ناجا در مرز‌ها | نیروی انتظامی هوشمند می‌شود

اسقرار بیش از ۳۰ هزار نیرو‌ی ناجا در مرز‌ها | نیروی انتظامی هوشمند می‌شود
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به موسم عظیم اربعین و برنامه ریزی های پلیس برای تسهیل در رفت و آمد زائران، از استقرار بیش از 30 هزار نیروی ناجا در مرزها خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در دیدار مراجع تقلید با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با لطف الهی، هدایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش جهادی و انقلابی نیروها، اقدامات خوبی را برای امنیت کشور انجام داده است.

وی افزود: ناجا در عرصه های مختلف توفیقاتی خوبی داشته و امیدواریم که بیش از این بتوانیم خدمت کنیم، شعار امسال نیروی انتظامی "پلس هوشمند؛ امین مردم" است، نیروی انتظامی باید از تکنولوژی و فناوری های روز استفاده کند تا ظرفیت و توانمندی به حدی باشد که از جرایم پیشگیری شده و پیگیری ها سریع تر انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: پیش بینی ما است که تا پایان سال 1400 نیروی انتظامی به نیرویی هوشمند تبدیل شود تا بتوانیم خدمات پلیس را دقیق تر و سریع تر به جامعه ارائه کنیم.

وی پلیس را امین جامعه خواند و ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و ما سعی داریم که امانتدار مردم باشیم و مردم پلیس را پناهگاه خود بدانند.

سردار اشتری با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به نیروی انتظامی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اقتدار ناجا باید همراه با رأفت، عدالت و مهربانی باشد و در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.

وی با اشاره به پیش رو بودن موسم اربعین عنوان کرد: یکی از سازمان هایی که بیشترین حضور را دارد و بیشترین خدمت را انجام می دهد نیروی انتظامی است و بیش از 30 هزار نفر از همکاران در مرزها مستقر هستند تا نظم و امنیت برنامه اربعین را برقرار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: سعی کر دیم که با استقرار تجهیزات لازم مردم کمتر در مرزها معطل شوند، تعداد زائران محرم امسال نسبت به سال گذشته 4 برابر شده است و با توجه به کثرث زائران سعی داریم که خادم آن ها باشیم تا به سلامت به زیارت بروند و برگردند.

وی اضافه کرد: توطئه ها و فتنه های دشمن در عراق با مراسم راهپیمایی عظیم اربعین خنثی می شود و امیدواریم که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

محمد قمین
ارسال نظرات