۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۲۳۲۳۶

اعتراض نمایندگان به رفتار خلاف قانون پزشکیان

اعتراض نمایندگان به رفتار خلاف قانون پزشکیان
مسعود پزشکیان که امروز ریاست صحن علنی را در غیاب علی لاریجانی برعهده داشت، بار دیگر در هفته‌های اخیر میکروفن وکلای ملت را خاموش کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، امروز سه‌شنبه شانزدهم مهرماه سال ۹۸، در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی بار دیگر در هفته‌های اخیر صحن پارلمان را دچار تنش کرد.

بر اساس این گزارش علی ادیانی نماینده مردم قائم شهر که قرار بود در موافقت با یکی از پیشنهادات درباره این لایحه صحبت کند، با میکروفن خاموش مواجه شد و پزشکیان نایب رییس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را بر عهده داشت میکروفن وی را روشن نکرد.

گفتنی است پس از این اتفاق ادیانی با حضور در جایگاه رییس وقت جلسه اعتراض خود را بیان کرد که در این حین برخی از وکلای ملت نیز در حمایت از او در جایگاه حاضر شدند که در نهایت با وساطت اعضای هیأت رییسه نمایندگان معترض به صندلی‌های خود بازگشتند.

بر اساس این گزارش پس از آنکه ادیانی فرصت صحبت پیدا کرد خطاب به پزشکیان گفت:  بنده به احترام مجلس، حق شهروندی مردم و حق نمایندگی خود در اعتراض به رفتار خلاف شما سخن نمی‌گویم. هرچند شما بر خلاف آیین نامه داخلی پارلمان میکروفن بنده را قطع می‌کنید.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این صحبت‌های مطرح شده عنوان داشت: بنده هیچگاه میکروفن را قطع نکردم، بلکه میکروفن شما از ابتدا خاموش بود و این صحبت‌ها بر خلاف آئین نامه است و به بنده تهمت می‌زنید.

در نهایت پس از جنجال پیش آمده علی لاریجانی وارد صحن مجلس شد و در جایگاه رییس پارلمان نشست. /۸۵۶/
ارسال نظرات