۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۲۳۲۸۰
۱۸ مهرماه؛

آغاز حرکت مشایه اهالی پردیس به سوی مرز شلمچه

آغاز حرکت مشایه اهالی پردیس به سوی مرز شلمچه
معاون فرهنگی مساجد و حسینیه‌های پردیس اهواز از حرکت مشایه اهالی پردیس به نیابت از شهدا در ۱۸ مهرماه خبر داد.
سعید راهیان، معاون فرهنگی مساجد و حسینیه‌های پردیس اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تجمع مشایه اهالی پردیس و مسیر اسماعیلیه در مسجد فاطمه الزهرای کوی پردیس خبر داد و گفت: این تجمع ساعت ۲۰ در راستای بدرقه شرکت کنندگان در مشایه الاهواز به سوی مرز شلمچه و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مساجد و حسینیه‌های پردیس اهواز با اشاره به اینکه تجمع در ۱۷ مهرماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: تجمع با شعرخوانی مسعود حاتمی و مداحی حسین حریزی و به همت مجمع مساجد و هیأت‌های منطقه پردیس برگزار خواهد شد.

راهیان با اشاره به مشایعت و بدرقه زائران اربعین حسینی مشایه اهالی پردیس از مسیر شهدا الحسین (اهواز ـ شلمچه) خاطرنشان کرد: حرکت مشایه اهالی پردیس به نیابت از شهدا و به یاد آن عزیزان، ۷ صبح روز پنج شنبه (۱۸ مهرماه) از مسجد فاطمه الزهرای کوی پردیس آغاز و با گذشتن از مسیر بیمارستان شهید بقایی، شرکت کنندگان پس از سه روز پیاده روی به مرز شلمچه خواهند رسید.

وی با بیان اینکه محل اسکان و پذیرایی فراهم شده است، اظهار داشت: اسکان در سه روز پیاده روی به ترتیب در روستای قجریه، دارخوین و سپس خود مرز شلمچه است ضمن اینکه در طول مسیر پیاده روی نیز خیل زائران به ما خواهند پیوست.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین وضعیت حرکت با شماره ۰۹۳۰۲۵۴۰۵۷۴ تماس بگیرند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات