۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۶۲۳۳۸۳
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

اربعین تجلی عزت و اقتدار اهل بیت و شیعه است | آل سعود نفس‌های آخر را می‌کشد

اربعین تجلی عزت و اقتدار اهل بیت و شیعه است | آل سعود نفس‌های آخر را می‌کشد
نماینده خبرگان با بیان اینکه دشمنان مقاومت روز به روز بیشتر رو به افول می روند، گفت: امروز آل سعود در مرز نابودی قرار دارد و در حال کشیدن نفس های آخر خود است.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به توطئه دشمنان در راستای ایجاد تفرقه در عراق گفت: دشمنان با هدف تحت الشعاع قرار دادن پیاده روی عظیم اربعین دست به ایجاد حاشیه سازی و اغتشاش می زنند.

وی به آیه شریفه «یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش های دشمن محکوم به شکست است، زیرا اربعین حسینی تجلی نور خداوند بوده و هیچکس نمی تواند آن را تحت الشعاع قرار دهد.

آیت الله توکل با بیان اینکه مردم عراق نباید به توطئه ها و حاشیه سازی های دشمنان در کشورشان اعتنا کنند، عنوان کرد: دشمنان به ویژه آمریکایی ها و سعودی ها همواره در پی تفرقه افکنی و شرارت هستند و هیچگاه بیکار نمی نشینند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز آل سعود در مرز نابودی قرار دارد و در حال کشیدن نفس های آخر خود است، تأکید کرد: امروز گفتمان مقاومت روز به روز قوی تر شده و دشمنان روز به روز رو به افول هستند؛ همه دشمنان در معرض فنا و نابودی قرار دارند، از همین جهت برای بقای خود دست به هر کاری می زنند و ما باید در برخورد با توطئه های آنها هوشمندانه عمل کنیم.

وی پیاده روی عظیم اربعین را تجلی قدرت اباعبدالله(ع) و عزت شیعه دانست و گفت: امروز دشمنان و بدخواهان اسلام نیز لب به مدح گشوده و اعتراف می کنند که تجمع باشکوه اربعین حسینی در جهان بی نظیر و رکورد دار است.

آیت الله توکل با بیان اینکه راهپیمایی تمدن ساز اربعین تجلی عزت و اقتدار اهل بیت(ع)، اسلام و شیعه است، گفت: بعد از 14 قرن که همه دشمنان سعی کردند نام امام حسین(ع) را خاموش کنند، مشاهده می کنیم که نام مبارک ایشان تازه در حال فراگیری در جهان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان مهمان نوازی و خون گرمی عراقی ها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مهمان نوازی عراقی ها در سال های گذشته بسیار عالی بوده و امسال عالی تر هم خواهد شد؛ عراقی ها برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) اعتقاد راسخ دارند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
سلام
ما الان مرز شلمچه هستیم
اتوبوس هست خداروشکر
قیمتها هم مناسب هست از ۵۰ تومن هست به بالا
4
0
ناشناس
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
از دیروز پیروز گه اتوبوس های ایران رو فرستادن خوب شده
زمین را صالحان به ارث می برند
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
اکتفای بر گریستن مال زمانی است که راه دیگری باز نباشد
آن موقعی که راه باز است و دوستان حسین می توانند به راه حسین بروند، اگر نرفتند و فقط گریه کردند منحرف شده اند
باید دوستان حسین در برابر هر انحراف از حق و دین به پا خیزند و قدرت قیام و نهضت داشته باشند
4
0
کاشانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
انقلاب اسلامی بر اساس اصل حکمت، موازنه قوا را به نفع خود برقرار کرده است
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
اَلسَّلامُ عَلى وَلِىِّ اللَّهِ وَحَبیبِهِ اَلسَّلامُ عَلى خَلیلِ اللَّهِ وَنَجیبِهِ اَلسَّلامُ عَلى صَفِىِّ اللَّهِ وَابْنِ صَفِیِّهِ
1
0