۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۲۳۳۸۴

کاروان ۴۰ نفری طلاب مدرسه سفیران بقیه الله عازم کربلا می‌شود

کاروان ۴۰ نفری طلاب مدرسه سفیران بقیه الله عازم کربلا می‌شود
حجت الاسلام آذرافروز گفت: کاروان ۴۰ نفری از اساتید، طلاب و منتسبان به طلاب برای زیارت اربعین از مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان اعزام می شود.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رویکرد تربیتی معرفتی مدرسه اظهار داشت: نگاه مدرسه به اربعین، نگاهی انسان ساز است که در این باره اربعین راه تمدن سازی می‌باشد؛ از این رو باید پرشکوه و با توجه ویژه‌ای برگزار شود که در این باره طلاب با حضور در مواکب، یاریگر موکب داران خواهند بود.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه طلاب با حضور در مواکب فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی را از سر می‌گیرند، عنوان داشت: اردوی معرفتی زیارتی برای طلاب و اساتید جهت اعزام به اربعین خواهیم داشت؛ از سوی دیگر در طول مسیر پیاده روی، عکس نوشته ها، برچسب‌های دربرگیرنده تمثال علما و تشکر رهبرانقلاب از موکب داران و مردم عراقی را به همراه هدایا در میان موکب داران عراقی توزیع می‌کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به تهیه سازی بروشور‌های دربرگیرنده آداب زیارت مساجد کوفه و سهله و مسیر پیاده روی ادامه داد: طلاب و روحانیت در طول مسیر پیاده روی، گعده‌هایی با عموم مردم خواهند داشت و به سوالات و شبهات مطرح شده پاسخ می‌دهند؛ ضمن اینکه برگزاری نماز جماعت، مشاوره، مراسمات وحدت بخش در منازل و مواکب عراقی‌ها در دستور کار طلاب و روحانیت مدرسه قرار دارد.

حجت الاسلام آذرافروز بیان داشت: عصر‌ها نیز مراسمی از سوی طلبه‌ها با حال و هوای اربعین در موکب برپا در مدرسه برگزار می‌شود تا شور و شوق اربعین کماکان در حوزه باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: بنا است تا کاروان ۴۰ نفری از اساتید، طلاب و منتسبان به طلاب برای زیارت اربعین خواهیم داشت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات