۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۲۳۴۲۵

اختصاص ۹۰۰ میلیون ریال کتاب برای توزیع در مسیر راهپیمایی اربعین

اختصاص ۹۰۰ میلیون ریال کتاب برای توزیع در مسیر راهپیمایی اربعین
معاون اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص ۹۰۰ میلیون ریال کتاب برای توزیع در میان زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا، معاون اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص ۹۰۰ میلیون ریال کتاب برای توزیع در میان زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد.

مجید سامی گفت: این اداره کل در نظر دارد امسال نیز همچون سال گذشته در مسیر راه پیمایان حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین توزیع کتاب را انجام دهد.

معاون اداره کل چاپ و نشر اعلام کرد: در آستانه اربعین حسینی در مسیر راهپیمایی زائران حرم امام حسین (ع) بر اساس رویکرد آشنایی با نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال کتاب به سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان اختصاص یافته تا با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استانها، کار توزیع کتاب بین زائران انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها با موضوعات آیینی و دینی با تاکید بر فرهنگ اهل بیت (ع)، ایثار و شهادت هستند که با برنامه‌ریزی دبیرخانه هئیت انتخاب و خرید کتاب معاونت آموزشی و پژوهشی این اداره کل انتخاب و ارسال می‌شود. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
فکر نمی کنم زوار اربعین فرصتی برای مطالعه کتاب در آن ایام داشته باشند و بعدش هم خدا داند
0
0