۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۲۳۵۱۷
حجت الاسلام نبی زاده خبر داد؛

شرکت دانش آموزان مدارس صدرا در مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین

شرکت دانش آموزان مدارس صدرا در مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین
حجت الاسلام نبی زاده گفت: دانش آموزان مدارس صدرا به صورت مستقل و یا گروهی در مراسم ویژه جاماندگان پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، شب گذشته در بازدید از مرز چذابه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اداره تبلیغات ۱۵ مدرسه صدرایی دارد، عنوان داشت: به دلیل تنوع مقاطع تحصیلی، مدارس در کل ۲۱ سازمان حساب می‌شوند به عبارتی دیگر مدرسه‌ای که دو مقطع تحصیلی داشته باشد، دو سازمان حساب می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه خوزستان از لحاظ کمی در مدارس صدرایی مقام اول را دارد، اظهار داشت: مدارس در اربعین ۴ فعالیت عمده را دنبال می‌کنند که در این باره مرخصی و همکاری کامل با دانش آموزانی که با مساجد، کاروان‌ها و یا خانواده خواهان عزیمت به زیارت اربعین هستند، صورت گرفته همچنین مراسم پیشواز از اربعین در همه مدارس و در قالب برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: دانش آموزان مدارس صدرا به صورت مستقل و یا گروهی در مراسم ویژه جاماندگان پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند و در ادامه دانش آموزان منتخب نیز به مواکب مرزی استان اعزام می‌شوند تا افزون بر خدمت رسانی به زائران با کیفیت خدمات دهی آشنا شوند تا در سال‌های آینده حضور مؤثر و کیفیت داری برای خدمت رسانی به زائران داشته باشند.

حجت الاسلام نبی زاده اضافه کرد: شوق و ذوق دانش آموزان صدرایی برای حضور در مراسم اربعین و خدمت رسانی به زائران دوچندان است، دانش آموزان در برخی مدارس صدرایی دخترانه اهواز و آبادان اقدام به صورت خودجوش به برپایی موکب و ایستگاه صلواتی کردند.

وی گفت: نذورات دانش آموزان و خانواده هایشان در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در میان سایر دانش آموزان و کادر مدرسه توزیع می‌شود و در این میان مدرسه تنها به ساختن موکب بسنده کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات