۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۲۳۵۷۵
به میزبانی مازندران؛

گردهمایی معاونان تهذیب حوزه های علمیه برگزار می شود

گردهمایی معاونان تهذیب حوزه های علمیه برگزار می شود
حجت الاسلام طبرسی از برگزاری گردهمایی معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه کشور به میزبانی مازندران خبر داد.
حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری گردهمایی معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه کشور به میزبانی مازندران خبر داد.
 
وی با بیان این که این نشست از ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه در مازندران برگزار خواهد شد، افزود: این هم اندیشی به صورت فصلی در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود که در این مرحله در مازندران برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که هر یک از این نشست‌های فصلی پیرامون یک محور مشخصی برگزار می‌شود، ادامه داد: در این هم اندیشی، معاونان تهذیب پیرامون طرح جامع تربیتی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که این نشست همزمان با سال تحصیلی جدید در استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نشست فرصت مغتنمی برای مرور برنامه‌های معاونت تهذیب در بخش‌های اخلاقی، تربیتی، مشاوره‌ای و قرآنی است.
 
وی با اشاره به این که در نشست سه روزه معاونان تهذیب سراسر کشور مهم‌ترین راهکار‌های تقویت برنامه‌های تهذیبی در مدارس علمیه کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: به طور حتم خروجی این گونه نشست‌های مشترک عامل مهمی در رونق برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در سطح حوزه‌های علمیه خواهد بود.
 
حجت الاسلام طبرسی با بیان این که تقویت برنامه‌های تربیتی و اخلاقی در مدارس به طور جدی مورد توجه مدیران حوزه علمیه قرار دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر، سیاست مدیران حوزه‌های علمیه تقویت و همچنین گسترش برنامه‌های تربیتی و اخلاقی در سطح حوزه‌های علمیه بوده است.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران به اجرای طرح تربیتی در سطح مدارس علمیه از سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، برناهه‌های اخلاقی، تربیتی، قرآنی و مشاوره‌ای در مدارس علمیه از یک انسجام مناسبی برخوردار شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات