۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۶۲۳۵۹۷
با معرفی شورای عالی حوزه و حکم رییس جمهور؛

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور عضو شورای عالی آموزش و پرورش شد

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور عضو شورای عالی آموزش و پرورش شد
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با معرفی شورای عالی حوزه و با حکم رییس جمهور به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، رئیس جمهور در احکام جداگانه ای و با استناد به بند الف ماده 8 و بندهای 10، 12 ، 13 و 14 ماده 9 و در اجرای ماده 11 لایحه قانونی تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش مصوب سال 1358 (اصلاحی مورخ 1381.7.29 مجلس شورای اسلامی)، 10 عضو شورای عالی آموزش و پرورش را برای یک دوره 4 ساله منصوب کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی ، با عنایت به معرفی وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری، خانم سیما فردوسی و آقایان علی‌اصغر فانی و محمود مهرمحمدی را به عنوان «عضو شورای عالی آموزش و پرورش» منصوب کرد.

خانم طبیه ماهروزاده و آقایان غلامعلی حدادعادل و غلامحسین رحیمی نیز با عنایت به معرفی شورای روسای فرهنگستان های کشور به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شدند.

همچنین با عنایت به معرفی شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش ، خانم مریم رنگ آمیز طوسی و آقایان حبیت الله گودرزی دورکی و جواد نوبختی با حکم رئیس جمهور به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شدند.

حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور نیز با عنایت به معرفی شورای عالی حوزه علمیه قم به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شد.

رئیس جمهور در این احکام ، توفیق اعضای جدید شورا را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت کرده است. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات