۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۲۳۸۰۶
حجت الاسلام رویوران خبر داد؛

وفور سرویس های ایاب و ذهاب| حرکت روان زائران در مرز شلمچه

وفور سرویس های ایاب و ذهاب| حرکت روان زائران در مرز شلمچه
حجت الاسلام رویوران گفت: سرویس های ایاب و ذهاب به مقدار نیاز در مرز شلمچه وجود دارد و اکنون رفت و برگشت زائران به صورت روان و بدون هیچگونه دغدغه صورت می گیرد.

حجت الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به راه اندازی 3 نمازخانه در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: روزانه 30 مبلغ با استقرار در مرز به اقامه نمازهای یومیه، پرسش و پاسخ به مسائل شرعی و اعتقادی و فعالیت در مواکب می پردازند؛ از سوی دیگر برخی مبلغان در اتوبوس های ویژه جابجایی زائران به فعالیت های تبلیغی پرداختند.

رییس اداره تبلیغات خرمشهر با بیان اینکه مبلغان از آغاز تا پایان حرکت اتوبوس ها، آداب زیارت را به زائران یادآوری می کنند، ادامه داد: محصولات فرهنگی از قبیل چفیه، پرچم، مُهر به همراه ارائه حواله هایی جهت ارزاق با نرخ دولتی به مواکب تقدیم شد.

حجت الاسلام رویوران با اشاره به اینکه حواله های تقدیمی به مواکب شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، چای و شکر است، خاطرنشان کرد: وضعیت مرز شلمچه با توجه به افزایش 4 برابری زائران، روان بوده و جمعیت زائران بدون هیچ مشکلی در حال تردد است.

وی به هماهنگی های صورت گرفته با مقامات عراقی در مرز شلمچه اشاره کرد و اظهار داشت: سرویس های ایاب و ذهاب به مقدار نیاز بوده و اکنون رفت و برگشت زائران به صورت روان و بدون هیچگونه دغدغه صورت می گیرد.

رییس اداره تبلیغات خرمشهر پیرامون قطعی برق و آب در برخی مواکب گفت: با توجه به افزایش 4 برابری جمعیت احتمال قطعی آب و برق دور از ذهن نبود هر چند که این معضل برطرف شد.

حجت الاسلام رویوران در پایان زیارت با معرفت را زائران خواستار شد./9456/ت310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات