۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۲۴۰۵۰

در جریان عیادت رییس جمهور از آیت الله مکارم شیرازی چه گذشت؟

در جریان عیادت رییس جمهور از آیت الله مکارم شیرازی چه گذشت؟
رییس جمهور با حضور در بیمارستان از حضرت آیت الله مکارم شیرازی عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل بیمارستانی که حضرت آیت الله مکارم شیرازی در آن بستری است، از این مرجع تقلید عیادت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این عیادت ضمن دعا برای حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، از اقدامات انجام‌شده برای معالجه‌ ایشان مطلع شد.

رئیس جمهور در این دیدار گفت: شما در عمر پربرکت خود منشاء خدمات فرهنگی، دینی و تربیتی بسیاری برای حوزه های علمیه و طلاب جوان و ملّت ایران بوده اید. تربیت نسلی از فرهیختگان و فضلای حوزه و فعالیت های ماندگار نظیر تفسیر مشهور نمونه، نشریه مکتب اسلام و انتشارات نسل جوان و دروس خارج فقه و اصول و کلام همواره در حافظه حوزویان و جامعه دینی است.

دکتر روحانی با بیان اینکه همواره نیازمند رهنمودهای مراجع عظام تقلید بوده و هستیم، اظهارداشت: شما همانند درخت پرثمری هستید که همیشه مردم، طلاب و علما از میوه های آن استفاده کرده اند.

گفتنی است، حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز در سخنانی ضمن تشکر از حضور رییس جمهور، برای موفقیت دولت در حل مشکلات دعا کرد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
عجب تیتر جذابی مرسی
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
یاد انتقاد آیت الله مکارم شیرازی به رییس جمهور افتادم که فرموده بودند شرکت کردن رئیس جمهور در برخی مجالس ناراحت‌کننده است
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
داستان گلایه آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با نهاوندیان رئیس دفتر ریاست جمهوری

شرکت رئیس جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می شود، به ایشان سفارش کنید نسبت به حضور در این گونه مراسمات احتیاط داشته باشند چرا که عکس و فیلم آن در فضای مجازی پخش و منتشر می شود.
لازم به ذکر است؛ در حاشیه همایش «ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی»، تعدادی از بانوان به عنوان نمادی از زنان روستایی با پوشش‌های غیرمتعارف و عدم رعایت حجاب اسلامی از سوی آنان، در این جلسه حضور پیدا کردند.
3
0
رضا کلکو
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
خوبه تاریخچه پیاده‌روی اربعین را کار کنید برای مثال سایت مباحثات با کد خبر 21846 مطلب مفید و خوبی کار کرده جای این مطالب در سایت شما خالی هست
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
داداش را گرفتند چکار کنم آهان رفراندوم
0
0