۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۲۴۰۹۲
جلیلی:

اربعین امسال نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

اربعین امسال نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: رشد قابل ملاحظه زائران در اربعین امسال، تمامی برنامه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سعید جلیلی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: علی‌رغم همه جوسازی‌های دشمنان و تلاش آن‌ها برای کم اهمیت جلوه‌دادن مراسم اربعین، امسال شاهد رشد قابل ملاحظه زائران بودیم.

وی ادامه داد: حضور پرشور زوار در مرزهای چهارگانه کشور به‌ خصوص خسروی که برای نخستین بار به روی زائران اربعین گشوده شده، تمامی برنامه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و دیگر امت‌های اسلامی بازهم حماسه‌آفرین شدند و ثابت کردند که سیاست‌های ضددینی و مذهبی دشمنان کوچکترین خللی در عزم و اراده آن‌ها پدید نمی‌آورد.

جلیلی، از امنیت ایجاد شده توسط ماموران نیروی انتظامی ابراز رضایت کرد و گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های مجاهدانه پلیس هستیم.

وی تصریح کرد: انبوه زائران در امنیت و آرامش کامل روانه کربلای معلی شدند و پس از زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع) در صحت و سلامتی به کشور بازگشتند که این آرامش را مرهون حضور پلیس و دیگر نیروهای امنیتی کشور هستند.

جلیلی در پایان، امنیت موجود در مرز خسروی را نیز بسیار عالی ارزیابی و از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه نیز قدردانی کرد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
احسنت
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
زیارت قبول کربلایی
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
معرفت حسینی نجات بخش است
جانم به فدای آقا
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
نجاح محمدعلی تحلیلگر عراقی در پاسخ به سخنان تفرقه افکنانه شبکه سعودی:

«آ‌ن‌ها غلط می‌کنند که این حرف‌ها را میزنند! ما عراقی‌ها خادم زوار امام حسین(ع) هستیم، بالاخص ایرانی‌ها؛

در حالی که عربستان برای ما ماشین بمب‌گذاری شده و انتحاری می‌فرستد، ایرانی‌ها برای ما شهید فرستادند و عراق را در مقابل داعش از سقوط نجات دادند.

عراقی‌هایی زیادی از اهل سنت و حتی مسیحیت به رهبر ایران علاقه دارند، زیرا آیت‌الله خامنه‌ای عراق را از دست داعش نجات داده است
0
0