۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۲۴۲۶۱
دبیر کل جهاد اسلامی:

مقاومت، معادلات را بر رژیم صهیونیستی تحمیل می‌کند

مقاومت، معادلات را بر رژیم صهیونیستی تحمیل می‌کند
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیشرفت مقاومت را در مدتی کوتاه به اندازه‌ای خواند که می‌تواند معادلات را بر رژیم اشغالگر صهیونیستی تحمیل کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که مقاومت در یک مدت کوتاه به قدری پیشرفت کرده که امروز می‌تواند در هر رویارویی موازنه‌ای را ایجاد و معادلاتی میدانی را تحمیل کند.

این مقام جهاد اسلامی فلسطین طی نشستی که جمعیت علمای مسلمان در لبنان برای دیدار با وی تدارک دیده بود، گفت: مقاومت یک پیکر واحدی است و به آزادسازی مسجد الاقصی چشم دوخته است. این یک رویا نیست این واقعیتی است که باید به آن ایمان داشته باشیم.

به گزارش وبگاه خبری شبکه المنار لبنان، النخاله بر نقش علمای مسلمان در حفاظت  و حمایت از مسجد الاقصی در سایه تشدید حملات علیه آن تاکید کرد.

در این نشست دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین همچنین به موضوع عادی‌سازی بین کشورهای منطقه و رژیم اشغالگر صهیونیستی پرداخت و گفت: رهبران بزرگ منطقه نمی‌توانند با اسرائیل در موضع سیاسی آن اختلاف نظر داشته باشند. برعکس در این زمان به اسرائیل نزدیک می‌شوند و بی‌وقفه تلاش می‌کنند پیام‌های دوستی و اطاعت به آن بفرستند، در حالی که رزمندگان در لبنان و فلسطین در برابر این توطئه می‌ایستند.

النخاله در این نشست نقش مجمع علمای مسلمان در حمایت از مقاومت و رویارویی با اشغالگران را ستود و تاکید کرد: مقاومت امروز قوی‌تر از گذشته است.

شیخ حسان بن عبدالله، رئیس کمیته اداری مجمع علمای مسلمان هم در این نشست طی نطقی ضمن خوش آمدگویی به النخاله جنبش جهاد اسلامی را به دلیل حفظ اعتبار، ثبات و موفقیت‌هایش تمجید کرد و گفت: این جنبش وارد سازش نمی‌شود و توسط تشکیلات خودگردان اغوا نشده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات