۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۲۴۳۵۱

تشریح آخرین وضعیت جاده‌های کشور| ترافیک روان در محور مهران ـ ایلام

تشریح آخرین وضعیت جاده‌های کشور| ترافیک روان در محور مهران ـ ایلام
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: امروز ترافیک در مهران از وضعیت خوبی برخوردار و در محور مهران ـ ایلام روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در مسیر ایلام به سرابله، ادامه داد: ترافیک در محور مهران به دهران پرحجم و روان و در محدوده تونل راه کربلا نیمه‌سنگین اما در حال جریان است.

این مقام پلیس راهور تصریح کرد: ترافیک در محور شلمچه ـ خرمشهر، محدوده یادمان شهدای شلمچه نیمه‌سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در محور چزابه ـ بستان ـ حمیدیه، گفت: در استان کرمانشاه نیز ترافیک در محور حمیل به پل سِیمریه نیمه‌سنگین و از مرز خسروی به قصرشیرین ـ سرپل ذهاب و اسلام‌آباد غرب پرحجم و روان است.

رحمانی متذکر شد: ترافیک در محور کرمانشاه به همدان پرحجم و در محور سرابله ـ کرمانشاه محدوده‌های حمیل و زنجیره سُفلی نیمه‌سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز از جوی آرام و روان برخوردار است.

محمود لطیف
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
سفر بی خطر زوار عزیز
0
0