۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۲۴۵۳۳

آغاز پانزدهمین مرحله «سیر مطالعاتی تفسیر نمونه»

آغاز پانزدهمین مرحله «سیر مطالعاتی تفسیر نمونه»
پانزدهمین مرحله از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه به همت اداره قرآن وحدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم طیبه سادات طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مرحله پانزدهم از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از جلد ۲۵ این تفسیر گرانقدر برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این دوره غیرحضوری با هدف انس با معارف قرآن کریم از جلد ۲۷ تفسیر نمونه آغاز شد و اکنون در مرحله پانزدهم همراهان طرح مشغول مطالعه جلد ۲۵ این تفسیر شریف هستند.

طباطبایی ادامه داد: سؤالات هر مرحله در سایت و کانال جامعه الزهرا علیهاالسلام بارگذاری می‌شود و شرکت‌کنندگان پاسخنامه‌های خود را از طریق رایانامه یا به صورت حضوری به اداره قرآن وحدیث ارسال می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارائه پاسخنامه پانزدهمین مرحله تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ است، گفت: پیوستن افرادی که از شرکت در این طرح بازمانده‌اند با ارائه پاسخنامه مراحل سابق همراه با پاسخنامه این دوره وجود دارد.

وی در پایان افزود: طلاب می توانند جهت دریافت دفترچه مراحل این دوره به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کرده یا از طریق سایت و کانال جامعه الزهرا علیهاالسلام سؤالات این مرحله را دریافت کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس بگیرید.

جهت دریافت دفترچه مرحله پانزدهم دوره غیرحضوری تفسیر نمونه این لینک را فعال کنید.

حسین عجمی
ارسال نظرات