۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۶۲۴۵۳۹

۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل اجرا می‌شود

۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل اجرا می‌شود
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم در راستای اجرای پروژه‌ها و توسعه طرح‌های اقتصاد مقاومتی یک اولویت اساسی در راستای اجرای پروژه‌های رفع محرومیت است.

وی با اشاره به این که کمک به محرومان و نیازمندان و شرکت در گروه‌های جهادی با کمک خیران و مردم حائز اهمیت است بیان کرد: باید در راستای توانمندسازی نیازمندان و اجرای طرح‌های خودکفایی شرایط مطلوبی در سطح استان فراهم شود و ارائه تسهیلات مورد نیاز در این زمینه باید در دستور کار قرار بگیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: اجرای 282 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان به عنوان اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه درصدد هستیم اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی را به وضعیت مطلوب رسانده و مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

پیرجاهد تصریح کرد: توانمندسازی اقشار محروم و نیازمند و نیز ارائه تسهیلات به آنان به عنوان اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه ترویج فرهنگ کمک‌رسانی به نیازمندان باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم مشکلات اقشار محروم و کم‌برخوردار استان را در اسرع وقت برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه اقدامات فرهنگی نیز از اهم اقداماتی است که درصدد هستیم با هدف ریشه‌کن کردن محرومیت در این زمینه ورود پیدا کرده و به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این امر به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات