۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۲۴۶۴۳

مراسم تشییع و تدفین حجت الاسلام آژینی برگزار می شود

مراسم تشییع و تدفین حجت الاسلام آژینی برگزار می شود
مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام مصطفی آژینی از طلاب مدرسه علمیه مشکات فردا در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام مصطفی آژینی از طلاب مدرسه علمیه مشکات فردا در تهران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع مرحوم حجت الاسلام آژینی ساعت 8 فردا از مقابل منزل وی واقع در شهران، خیابان نیرو، خیابان شهید شرق آزادی پلاک 2 آغاز می شود و پیکر آن مرحوم پس از برگزاری مراسم بزرگداشت در مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) واقع در اتوبان خلیج فارس روستای پلایین جهت خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد.

پیکر حجت الاسلام آژینی در بهشت زهرا قطعه 231 دفن خواهد شد.

همچنین روز جمعه سوم آبان ماه مراسم ختم مرحوم آژینی در مسجد جامع امام علی(ع) واقع در خیابان شهران شمالی از ساعت 15 تا 16:30 دقیقه برگزار می شود.

آیت الله محمدی عراقی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم نماینده خبرگان رهبری درگذشت حجت الاسلام آژینی را تسلیت گفتند.

گفتنی است، حجت الاسلام مصطفی آژینی یکی از طلاب حوزه علمیه مشکات تهران«علی بن موسی الرضا(ع)» بود که در مسیر بازگشت از سفر عتبات بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
درگذشت این طلبه فاضل و انقلابی و زایر امام حسین علیه السلام را تسلیت می گویم. با اربابش ابا عبد الله محشور و مانوس باشد.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
سعادتی است در مسیر زیارت اربعین حسینی جان بدهی
زهی سعادت ، گواریش باد
0
0