۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۲۴۷۰۵

ابراز خرسندی رییس علمای صور از سرنگونی پهپاد اسرائیلی

ابراز خرسندی رییس علمای صور از سرنگونی پهپاد اسرائیلی
رییس علمای صور از سرنگونی پهپاد اسرائیلی استقبال کرد و این اقدام را نشان از هوشیاری مردم دانست.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس علمای صور لبنان طی سخنانی با اشاره به تظاهرات های اخیر در این کشور گفت: تظاهرات های مردمی نباید موجب بسته شدن خیابان های و تعطیلی معیشت و زندگی خانواده ها شود.

وی افزود: تظاهرات کنندگان باید در میدان های اصلی تجمع و از بستن همه خیابان جلوگیری کنند زیرا بستن خیابان هیچ فشاری به مسؤولان وارد نمی کند و فقط زندگی مردم را تعطیل می سازد.

رییس علمای صور لبنان خواستار تعجیل مسؤولان در حل مشکلات این کشور شد و تصریح کرد: عدم موفقیت دولت ها برای حل مشکلات لبنان و سرقت اموال عمومی موجب وخیم تر شدن اوضاع کشور شده است.

وی تاکید کرد که مسؤولان نباید اشتباهات را بر گردن یک دیگر بیندازند زیرا همه آن ها نسبت به مشکلات موجب مسؤول هستند و امروز باید بیش از هر زمان دیگر باید به وظایف خود در حل بحران های موجود عمل کنند.

حجت الاسلام شیخ علی یاسین در پایان اقدام مردم لبنان به ویژه ساکنان ناحیه جنوبی کشور در سرنگونی پهپاد اسرائیلی را تمجید کرد و اظهار داشت که این اقدام نشان دهنده هوشیاری مردم و مقاومت در محافظت از کشور و مرزهاست.

گفتنی است که شبکه خبری «ال.بی.سی» لبنان، صبح امروز چهارشنبه از سرنگون شدن یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.

ال.بی.سی گزارش کرد که این پهپاد در منطقه «بوابة فاطمة» و صبح امروز ساقط شده است.

بوابة فاطمة گذرگاه سابق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی در نزدیکی روستای کفرکلا است که از زمان فرار نظامیان رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در سال 2000 بسته شده و به محلی برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی تبدیل شده است.

ألین سمعان خبرنگار NNA گزارش کرد که یکی از شهروندان صبح امروز با تفنگ شکاری خود، یک پهپاد متخاصم را بر فراز منطقه بوابة فاطمة در نزدیکی کفرکلا ساقط کرده است.

 

ارسال نظرات