۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۶۲۴۷۴۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین صحیح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مبلغان دینی در جامعه

ضرورت تبیین صحیح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مبلغان دینی در جامعه
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تبیین صحیح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مبلغان دینی در جامعه تأکید کرد و گفت: تحقق عملی این بیانیه موجب رشد و بالندگی کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در نشست مبلغان طرح هجرت محمود آباد با اشاره به برگزاری با شکوه پیاده روی اربعین حسینی، آن را شکستی دیگر برای دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) دانست.
 
وی با بیان این که حضور میلیونی عاشقان حسینی در مسیر کربلا نشان از زنده و پویا بودن فرهنگ عاشورا در جامعه امروز است، افزود: فتنه انگیزی دشمنان اسلام برای جلوگیری از حضور دلدادگان حسینی در این اجتماع عظیم شکست خورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که قرن‌ها که دشمنان اسلام و ائمه معصومین (ع) در تلاش هستند تا نور اهل بیت (ع) را در جامعه کمرنگ کنند، خاطرنشان کرد:، اما همه تلاش‌های دشمنان برای تضعیف جایگاه اهل بیت (ع) با هوشیاری امت اسلامی شکست خورده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های یک سال اخیر دشمنان اشاره کرد و گفت: این ملت هوشمندانه در برابر ظلم آشکار آمریکا ایستادند و موجب شکست زیاده خواهان شدند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز علیرغم همه تلاش‌های دشمن برای انحراف ملت ایران از خط انقلاب، این مردم انقلابی‌تر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند، بیان داشت: دشمن هیچ گاه نمی‌تواند خواسته‌های نامشروع خود را به این ملت با بصیرت و انقلابی تحمیل کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رمز پیروزی ملت ایران در این چهار دهه ایستادگی و مقاومت هوشمندانه بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی تصور می‌کردند با فشار و تحریم‌های ظالمانه می‌توانند ملت بزرگ ایران را از مسیر انقلاب منحرف کنند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تعامل و ارتباط نزدیک مبلغان دینی با اقشار مختلف مردم تأکید کرد و گفت: رمز ماندگاری روحانیت در طول تاریخ همراهی با مردم بوده که امروز نیز با مورد توجه جدی مبلغان دینی قرار گیرد.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که مبلغان دینی باید ضرورت تقویت از تولید داخل را بیشتر برای مردم تبیین کنند، افزود: امروز باید حمایت از تولید داخلی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و تحقق این امر نیازمند تبلیغ و تبیین صحیح در جامعه است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات