۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۶۲۴۷۶۵
فرمانده انتظامی کشور مطرح کرد؛

رشد ۷۴ درصدی زائران اربعین| اقدامات مؤثر پلیس امنیت اقتصادی

رشد ۷۴ درصدی زائران اربعین| اقدامات مؤثر پلیس امنیت اقتصادی
سردار اشتری با بیان اینکه میانگین زمان عبور زائران از گیت‌ها ۳ ثانیه بوده است، گفت: بنابر نظر زائران خدمت رسانی نیروی انتظامی در ایام اربعین مثبت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، شامگاه امروز در آیین نهضت بهره برداری از پروژه‌های نیروی انتظامی استان اصفهان، در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه امسال شاهد رشد 74 درصدی زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته بودیم، گفت: عبور از گیت ها در 3 ثانیه برای زائران فراهم آمده بود و نیروی انتظامی تمام توان و ظرفیت خود را برای تسهیل عبور و مرور زائران به کار گرفت.

سردار اشتری در ادامه راهپیمایی اربعین را عزت آفرین برای جهان اسلام توصیف کرد و افزود: نیروی انتظامی با ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین، مسؤولیت امنیت، تردد و تسهیل در ورود و خروج زائران را برعهده داشت، بنابر گفته زائران خدمت رسانی نیروی انتظامی مطلوب بوده است.

وی از صدور 2 میلیون گذرنامه و دفتر موقت تردد در ایام اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: گیت‌ها در تمامی نقاط مرزی افزایش پیدا کرد و اقدامات مؤثر و خوبی برای عبور و مرور زائران صورت گرفت، همچنین امسال شاهد کاهش 11 درصدی تصادفات علیرغم افزایش 20 درصدی تردد خودروهای شخصی در ایام اربعین بودیم و امیدوار هستیم هرسال بتوانیم خدمات بهتر و مؤثرتری به زائران ارائه دهیم.

اقدامات پلیس امنیت اقتصادی مثبت بوده است

فرمانده انتظامی کشور پیرامون اقدامات پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی عمر کمی دارد اما اقدامات مثبت و مؤثری داشته است، تشکیل 20 پرونده بزرگ اقتصادی و 300 پرونده کوچک و نقش آفرینی در پرونده‌های مهمی که اکنون در مراجع قضایی وجود دارد از جمله اقدامات پلیس امنیت اقتصادی است.

سردار اشتری از استقرار نیروی انتظامی در گمرکات کشور خبرداد و افزود: نیروی انتظامی تا پایان سال جاری در 14 گمرک اصلی کشور مستقر خواهد شد و امیدوار هستیم با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مسؤول شاهد تأثیرات مثبت فعالیت پلیس امنیت اقتصادی در شرایط اقتصادی کشور باشیم./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات