۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۲۴۸۰۲
در مسیر پیاده روی اربعین صورت گرفت؛

پاسخ به شبهات طلاب مدرسه امام موسی کاظم شادگان درباره احمد یمانی

پاسخ به شبهات طلاب مدرسه امام موسی کاظم شادگان درباره احمد یمانی
حجت الاسلام فرامرزی گفت: طلاب مدرسه امام موسی کاظم شادگان در مسیر پیاده روی اربعین به روشنگری درباره ادعا‌های احمد یمانی پرداختند.
حجت الاسلام محمد فرامرزی، مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام طلاب به زیارت اربعین خبر داد و گفت: یک دوره تخصصی مرتبط با وهابیت و یمانی گری را از اول مهرماه برای طلاب برگزار کردیم که به فضل الهی طلاب در طول مسیر پیاده روی اربعین با آموخته‌های به دست آمده از دوره مذکور پاسخگوی بسیاری از شبهات مطرح شده بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم شادگان (ع) با بیان اینکه در طول مسیر پیاده روی اربعین (نجف تا کربلا) برخی مواکب تبلیغ یمانی گری داشتند، خاطرنشان کرد: طلاب با حضور در چنین مواکبی به روشنگری درباره مهدویت پرداخته و روشنگری هایشان پادزهری بر تبلیغات طرفداران احمد یمانی بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ۴۰ طلبه در دوره تخصصی وهابیت و یمانی گری حضور دارند، بیان داشت: دوره تخصصی وهابیت و یمانی گری با همکاری مؤسسه راه ایمان و حضور اساتید برجسته استانی روزانه بعد از ظهر‌ها در مدرسه برگزار می‌شود، اما در برخی روز‌ها به صورت ویژه است.

حجت الاسلام فرامرزی با اشاره به اینکه تدریس در دوره به زبان عربی برگزار می‌شود، ادامه داد: مراسم عمامه گذاری و افتتاح ساختمان مجموعه سطح ۲ حوزه از دیگر اقداماتی است که بنا داریم در روز‌های پیش رو انجام دهیم هر چند که تلاش ما برگزاری در ۱۷ ربیع الاول است.

وی گفت: شرایط به گونه‌ای است که احتمال برگزاری مراسم عمامه گذاری و افتتاح ساختمان در ۱۷ ربیع الاول بعید است و به هیچ وجه قصد اجرای جدا گانه آن‌ها را نداریم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات