۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۲۴۸۱۶
فرمانده سپاه کردستان:

دستگیری "زم" ذلت و شکست دشمن را به دنیا نشان داد

دستگیری
فرمانده سپاه بیت‌اامقدس استان کردستان گفت: دستگیری یکی از افراد ضدانقلاب و تحت حمایت آمریکا، اسرائیل و انگلیس نشانه اقتدار و توانمندی نیروهای سپاه و ذلت و شکست دشمن بود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار محمد حسین رجبی در دیدار با دانشجویان دوره عالی اداری سپاه  اظهار داشت: زندگی در جامعه امروزه اقتضای فراگیری علم و دانش را دارد و باید نیروهای ما با کسب مهارت‌های لازم بتوانند در جامعه خدمت کنند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: با علم و دانش خود آینده سپاه را می‌سازید و انتظار می‌رود که برای آینده‌ای خوب برنامه‌ریزی شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه برای مقابله با تهدیدات دشمن باید نیروی انسانی توانمند وجود داشته باشد، تصریح کرد: دانشجویان با حضور و دانش خود می‌توانند در مقابل هرگونه دشمنی ایستادگی کند.

وی افزود: هدف از آموزش نیروهای توانمند در سپاه این است که در همه عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته و با کسب مهارت و علم، جوانانی شایسته برای آینده کشور تربیت کنیم.

سردار رجبی اظهار کرد: بهترین کار را هر کسی با دست خود رقم می‌زند؛ باید در هر راهی با استفاده از ظرفیت‌های مناسب، نتیجه مناسب آن را انتظار داشت.

وی با یادآوری اینکه سپاه پاسدار انقلاب است، خاطرنشان کرد: دستگیری یکی از افراد ضدانقلاب و تحت حمایت آمریکا، اسرائیل و انگلیس جای افتخار و نشانه اقتدار و توانمندی نیروهای سپاه و ذلت، خواری و شکست دشمن بود؛ همه این پیروزی‌ها در سایه ایمان و عزت ماست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تاکید بر خودباوری و تکیه بر روحیه "خودباوری" به دانشجویان توصیه کرد که در همه کارها و مسائل زندگی همواره به یاد خدا و به‌فکر جامعه و آینده خوب و درخشان باشید./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات