۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۲۴۸۲۵
نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

نفوذ جمهوری اسلامی بین ملت‌ها ریشه در بعثت پیامبر اسلام دارد

نفوذ جمهوری اسلامی بین ملت‌ها ریشه در بعثت پیامبر اسلام دارد
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: علت اثرگذاری و نفوذ جمهوری اسلامی بین ملت‌ها را بایستی در بعثت پیامبر اسلام(ص) جست‌وجو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی شامگاه چهارشنبه در یادواره 101 شهید والامقام دهستان کسمای شهرستان صومعه‌سرا ضمن تسلیت این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از حیث عظمت و تأثیرگذاری همانند یک بعثت پس از بعثت پیامبر اسلام(ص) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به نقاط مشترک و میزان اثرگذاری انقلاب اسلامی پس از بعثت پیامبر اکرم(ص) گفت: جمهوری اسلامی توانست با ظلم و جور زمانه خود مبارزه کند و موجب سقوط نظام شاهنشاهی شود و قدرت‌های استکباری را درهم کوبید.

وی انقلاب اسلامی ایران را ادامه دهنده بعثت پیامبر(ص) دانست و خاطرنشان کرد: قدرت‌های استکباری و ظالم دنیا هیچ‌گاه گمان نمی‌کردند انقلابی با این عظمت در ایران رخ دهد و نقشه‌های شوم آنان را باطل کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروزه با مکانیزمی جدید لرزه بر اندام مستکبران و قدرت‌طلبان می‌اندازد بیان داشت: علت اثرگذاری و نفوذ جمهوری اسلامی بین ملت‌ها را بایستی در بعثت پیامبر اسلام(ص) جست‌وجو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه پس از متلاشی شدن اتحاد جماهیر شوروی، امروز روسیه خود را مدیون جمهوری اسلامی می‌داند افزود: قدرت‌های استکباری ازجمله آمریکا در حال سقوط و نابودی هستند و شاهد افول موریانه‌ای این ظالمان هستیم.

وی عزیمت رزمندگان به جبهه‌ها را به‌دلیل نگاه و گفتار نافذ و اثرگذار امام(ره) دانست و عنوان کرد: صبر و تقوا دو ویژگی هستند که در جامعه و میان امت اسلامی یافت می‌شود و خانواده شهدا از فرستادن جوانان خود برای دفاع از انقلاب پشیمان نیستند و این نگاه آنان موجب خشم مستکبران شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه اگر تحریم‌های اعمال شده علیه ایران برای هر کشور دیگری بود آن را متلاشی می‌کرد گفت: ملت ایران با صبر و تقوا و توکل به خداوند متعال مقابل مستکبران می‌ایستند و خداوند از رهروان دین خود حمایت می‌کند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان ضمن تقبیح عدم انعکاس ندای لبیک یا حسین(ع) در رسانه‌های غربی بیان کرد: ملت ایران با صبر و تقوای خود می‌تواند تبدیل به ملتی در تراز جامعه اسلامی شود.

وی با تأکید بر رسیدگی بیشتر مسئولان به خانواده معزز شهدا تصریح کرد: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران ناشی از جانفشانی و فداکاری جوانان این مرز و بوم است و ما تا همیشه مدیون خانواده شهدا هستیم./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات