۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۲۴۸۳۹

گلستان| امکانات ورزشی سپاه و بسیج گلستان در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد

گلستان| امکانات ورزشی سپاه و بسیج گلستان در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ما این آمادگی را داریم تا امکانات و تجهیزات ورزشی خود را در اختیار ورزشکاران و جوانان قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین معروفی صبح امروز در جمع نخبگان ورزشی و ملی‌پوشان گلستانی اظهارداشت: یکی از موضوعاتی که سبب ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود، توجه به ورزش است.

وی افزود: شخصیت‌های برجسته و نخبگان ورزشی همواره مورد توجه مردم به ویژه نوجوانان و جوانان قرار دارند و برای همین مسئولیت سنگینی برعهده آنان است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج استان این آمادگی را دارند تا امکانات و تجهیزات ورزشی خود را در اختیار شما جوانان و ورزشکاران قرار دهند.

وی تأکید کرد: ورزشکاران ما باید الگوی جامعه باشند و مراقبت کند چه رفتارهایی از خود نشان می‌دهند، زیرا تأثیرگذاری آنان برا جامعه از بسیاری از گروه‌ها و اقشار بیشتر است.

سردار معروفی بیان داشت: عرصه‌های هنر، ورزش و فضای مجازی با جوانان شناخته می‌شود و هر سه جوان‌پسند، جوان‌خیز و محرک هستند.

وی افزود: همانطور که اداره ورزش و جوانان فعالیت خود را معطوف به جوانان داشته است ما نیز در سپاه و بسیج اولویت خود را حمایت  از جوانان می‌دانیم و هر جوانی که تفکر انقلابی دارد را بسیجی می‌دانیم.

بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت ورزشی و اقداماتی که در این سال‌ها در حوزه ورزش و جوانان انجام شده است، ارائه کرد و گفت: در 4 سال اخیر تعداد قهرمانان ملی و بین‌المللی استان در رشته‌های ورزشی 118 درصد رشد پیدا کرده است.

وی افزود: برای همگانی کردن ورزش به ویژه در روستاها برای نخستین بار در کشور جام روستا قهرمان را برگزار کردیم که تأثیرات خوبی در زمینه ترغیب جوانان به سمت ورزش داشت./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات