۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۲۴۸۴۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دستگاه های اجرایی دیوان محاسبات را بازوی پیشرفت خود بدانند

دستگاه های اجرایی دیوان محاسبات را بازوی پیشرفت خود بدانند
نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش دیوان محاسبات در سلامت دستگاه ها اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی دیوان محاسبات را بازوی پیشرفت خود بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار با رییس دیوان محاسبات لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: سلامت دستگاه های اجرایی و شفافیت در امور ضروری است.

وی به فعالیت دیوان محاسبات اشاره و عنوان کرد: حرکت دیوان محاسبات در مسیر قانون و تذکر به موقع دادن سبب پیشگیری از برخی مشکلات می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه دیوان محاسبات در پی شفافیت و سلامت است، اظهار داشت: نوع دیدگاه دستگاه ها نسبت به دیوان محاسبات مهم است.

وی با اشاره به تلاش دیوان محاسبات در راستای برقراری سلامت در دستگاه ها اذعان داشت: دستگاه های اجرایی باید دیوان محاسبات را بازوی پیشرفت خود بدانند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت رعایت عدالت تأکید کرد و گفت: دیوان محاسبات در بررسی بودجه و اعتبارات باید عدالت را رعایت نماید و با قاطعیت و دقت برخورد کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: باید به این مهم توجه داشت که مسأله قومیت و طایفه گری مانع اجرای عدالت نشود.

وی در پایان خطاب به مسؤولان دیوان محاسبات گفت: انتخاب نیروی بازرسی، نظارت و آموزش مدیران دستگاه ها باید در دستور کار قرار گیرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات