۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۶۲۴۹۱۵
امام جمعه ایلام:

ایلام| استکبار جهانی همچنان در شوک دستگیری «زم» قرار دارد

ایلام| استکبار جهانی همچنان در شوک دستگیری «زم» قرار دارد
امام‌جمعه ایلام دستگیری روح‌الله زم را شوک به استکبار جهانی دانست و گفت: استکبار جهانی همچنان در شوک دستگیری «زم» قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین الله نور کریمی‌تبار ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ایلام با اشاره به آخرین وضعیت و تحولات کشور اظهار  داشت: اربعین حسینی عرض اندام و چالش طلبی تمام قد مردمی عاشق  اباعبدالله الحسین (ع) در برابر تروریسم تکفیری  بود.

امام جمعه ایلام گفت: رهروان این راه به رغم تهدید و بیم خطر بدون کوچکترین تردید و بیم و احساس خطر با حضور خود در بزرگترین رویداد تاریخی قرن نشان دادند که در مکتب سرخ تشیع ترس معنا ندارد.

خطیب جمعه ایلام با سپاسگزاری از مردم میهمان نواز ایلام در ایام اربعین که با تمام توان رَخت خادمی حسینی را پوشیده و برای خادمی زائران از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند یادآورشد: اجر خادمان زائران حسین(ع) از زیارت آن بزرگوار کمتر نیست و انشاالله شما خادمان نیز از معنویت زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) بی بهره نخواهید بود.

وی راهپیمایی اربعین را مقدمه‌ای برای ظهور  عنوان کرد و گفت: حضور میلیونی و دریای خروشان جمعیت در اربعین حسینی نشان داد که ظهور نزدیک و یاران منتظر لحطه به لحظه در حال افزایش‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کریمی‌تبار سپس اتفاق زیبایی که در اربعین امسال حادث شد را مورد اشاره قرار داد و گفت: حضور میلیونی جمعیت زائر در مرزهای کشور خاصه مرز مهران یاس و ناامیدی دشمنان را در پی داشت و اتفاق دیگر که دشمنان را هنوز منگ کرده است دستگیری «زم» مزدور رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه ایلام در ادامه افزود: استکبار جهانی  استکبار جهانی  در  شوک  دستگیری «زم» منگ است.

وی ادامه داد: قطعا با تخلیه اطلاعاتی روح‌الله زم، رازهای زیادی برملا شده و مزدوران دشمن در داخل کشور افشاء و شناسایی می‌شوند که باید به‌سزای خیانت خود برسند که سازمان اطلاعات سپاه، خائنان به ملت و کشور را شناسایی کرده و معرفی کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات