۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۲۴۹۳۵
امام جمعه یاسوج:

ایران در جنگ سیاسی دشمن را شکست می‌دهد

ایران در جنگ سیاسی دشمن را شکست می‌دهد
امام جمعه یاسوج گفت: ساخت هواپیمای جت آموزشی با نام «یاسین» توسط جوانان و نخبگان ارتش جمهوری اسلامی نماد بی‌اثر بودن تحریم‌های دشمن است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ساخت هواپیمای جت آموزشی با نام «یاسین» توسط جوانان و نخبگان ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: این هواپیما از نظر تجهیزات با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند و شاید نسبت به آن‌ها نیز برتری داشته باشد.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با ساخت این هواپیما دشمنان به خوبی فهمیدند که تحریم علیه کشور و ملت ایران بی اثر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تسلیت 28 صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی(ع) ابراز کرد: پیامبر رنج‌های زیادی را برای ترویج دین مبین اسلام و گسترش آموزه‌های دینی متحمل شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم دوران امام حسن مجتبی(ع) قدر آن حضرت را ندانسته و او را تنها گذاشتند  و به همین دلیل آن حضرت مجبور به صلح با معاویه شد، خاطرنشان کرد: 30 صفر نیز سالروز شهادت امام رضا(ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به برگزاری باشکوه همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال ادامه داد: شرکت مسلمانان و غیر مسلمانان در این همایش یک مانور مهم و تیری به قلب دشمنانان اسلام و مسلمانان بود و چنین تجمعی در دنیا بی‌نظیر و بیانگر اتحاد و انسجام مسلمانان است.

وی با اشاره به دستگیری روح الله زم سرشبکه کانال خبری آمدنیوز بیان کرد: نیروهای سازمان اطلاعات سپاه این اقدام مهم را انجام دادند در حالی که این مهره فاسد مورد حمایت جدی آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه بود و این اقدام بیانگر آن بوده که ایران می‌تواند در جنگ سیاسی دشمنان را به خوبی مغلوب و شکت دهد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات