۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۲۴۹۴۵
فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان قشم:

دانش آموزان جزائر خلیج فارس آماده حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان هستند

دانش آموزان جزائر خلیج فارس آماده حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان هستند
فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان قشم گفت: دانش‌آموزان چه در پیروزی انقلاب و چه در دفاع مقدس و حتی سال‌های اقتدار کشور در پس از انقلاب اسلامی همواره نقش‌آفرین بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهرداد پورمرادی ضمن بزرگداشت روز 13 آبان و بیان اهمیت این روز در تقویم و تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: ما همواره به آمادگی در بین جوانان و نوجوانان برای دشمن‌شناسی و لزوم اقتدار در دفاع نیاز داریم کما اینکه بسیاری از کشورها نیز این رویه را دارند.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان قشم به برگزاری اردوهای جهادی، اردوهای راهیان نور، و برگزاری دوره‌های آموزش‌های آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان شهرستان قشم اشاره و افزود: دانش‌آموزان چه در پیروزی انقلاب و چه در دفاع مقدس و حتی سال‌های اقتدار انقلاب همواره نقش‌آفرین بوده‌اند و اکنون نیز این قشر با بصیرت بالایی دارد از سرمایه‌های معنوی انقلاب محسوب می‌شود.

همچنین در پی آغاز فعالیت مدارس و دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی برای بزرگداشت مناسبت روز 13 آبان، فعالیت‌های نیز در بیرون از مدارس برای ساماندهی و هماهنگی مراسم روز 13 آبان توسط بسیج،‌ شهرداری، و پلیس راهور در جزایر مذکور به عمل آمده است.

بهمن سالاری جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در همین راستا با بیان اینکه مراسم امسال نیز در قشم و جزایر تابعه با شور و انگیزه بالایی نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود، به اجرای ده‌ها برنامه به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی در محدوده جزایر اشاره کرد.

وی یادآور شد: قشر دانش‌آموز از مهم‌ترین اقشار در جامعه محسوب می‌شود، که پرورش این قشر با طراز انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است که در همین راستا نیاز به افزایش روحیه کار تیمی و گروهی، و ارتباط این قشر با کانون‌های مساجد و بسیج باید مدنظر باشد کما اینکه تاکنون نیز در این باب دستاوردهای خوبی حاصل شده که نتیجه آن مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف است.

سالاری افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد حضور پررنگ دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان خواهیم بود.

احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم نیز ضمن تبریک فرارسیدن روز 13 آبان و یادآوری دلایل تسخیر لانه جاسوسی در ماه‌های اولیه انقلاب، به هماهنگی‌های صورت گرفته در باب برگزاری مراسم مذکور اشاره و افزود: مسیر اصلی راهپیمایی در قشم از چهارراه سعدی تا آستان امامزاده سید مظفهر (ع) تعیین شده و هماهنگی‌های لازم در این باب صورت گرفته است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات