۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۲۴۹۸۵
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

وقف‌ها و هزینه‌های آن بر اساس نیازهای روز جامعه باشد

وقف‌ها و هزینه‌های آن بر اساس نیازهای روز جامعه باشد
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید برای شناخت سازمان اوقاف یک فراخوان داده شود و وقف‌ها و هزینه‌های آن بر اساس نیازهای روز جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدولی عارفی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره کل اوقاف وامور خیریه استان با نماینده ولی فقیه اظهار داشت: وقف یکی از پاک‌ترین و بهترین سرمایه‌های بشری است.

وی گفت: کسانی که وقف انجام می‌دهند از پاک‌ترین اموال خود وقف می‌کنند و وقف یک صدقه جاریه و حسنه بوده که ماندگار و نیت آن پاک است.

حجت الاسلام عارفی تصریح کرد: بسیاری از نقاط حوزه‌های علمیه برای اوقاف است اما گاهی مواقع حوادثی به وجود می‌آید که موجب شرمندگی است و این نشان می‌دهد آن چیزی که در اختیار داریم به موقع استفاده نمی‌شود.

وی ادامه داد: باید برای شناخت سازمان اوقاف یک فراخوان داده شود تا پیشکسوتان وقف‌ها را بیشتر به دیگران بشناسانند و وقف‌ها و هزینه‌های آن بر اساس نیازهای روز جامعه باشد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مکاتباتی که در سازمان اوقاف انجام می‌شود باید روشن، شفاف و قانع کننده و درآمدهای وقف متناسب با اولویت‌ها باشد./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات