۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۲۴۹۹۰

برنامه‌های مراسم ۱۳ آبان در استان ایلام تشریح شد

برنامه‌های مراسم ۱۳ آبان در استان ایلام تشریح شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امسال مجموعاً در تمام شهر‌های ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار‌ داشت: مردم با همه مشکلات و تحریم‌هایی که دشمن علیه ملت تحمیل کرده پای ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان متعلق به یک گروه خاص نیست و همه آحاد مردم در این روز نقش‌آفرین هستند گفت: حرکت‌های موزیانه آمریکا به‌عنوان استکبار جهانی باعث شد تا مردم نسبت به زورگوئی‌های آمریکا نفرت بیشتری پیدا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه امروز همه ملت ایران در جریان توطئه‌های آمریکا و بدزبانی و بدعهدی روسای جمهور آمریکا هستند افزود: اتحاد همه‌ جانبه ملت ایران در برابر مواضع آمریکا در کشور از برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با سلائق مختلف در روز 13 آبان خشم و انزجار خود را از سیاست‌های زورگویانه آمریکا در جهان اعلام می‌کنند خاطر‌نشان کرد: آمریکا هرگز استقلال کشور ما را نمی‌خواهد و هرگز خواهان امنیت و آرامش در ایران نیست.

مسئول ستاد بزرگداشت مراسم 13 آبان در استان ایلام بیان کرد: با بررسی انجام شده آمریکا از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون بیش از 120 مورد جنایت علیه ملت ایران انجام داده که مستندات آن موجود است.

وی با بیان اینکه شرکت در 13 آبان لبیک به ندای «هل من ناصر» امام حسین‌(ع) در روز عاشوراست گفت: پیام حضور مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان استکبارستیزی و دفاع از مظلومان عالم است.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با اشاره به اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» یک شعار خالی نیست بلکه یک فرهنگ عمیق استکبارستیزی است افزود: فرهنگ استکبارستیزی مردم ایران امروزه به یک فرهنگ و باور دینی و اعتقادی تبدیل شده و این فرهنگ نماد ایستادگی و مقاومت و فریاد حق‌طلبی مردم ایران است.

وی با اعلام برنامه‌های مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان ایلام تصریح کرد: مراسم راهپیمایی 13 آبان در ایلام از چهارراه رسالت به سمت میدان شهید کشوری برگزار می‌شود و تجمع اصلی مردم در میدان شهید کشوری ایلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای پاسداشت این روز توسط اقشار مختلف مردمی به‌ویژه در دانشگاه‌ها و مدارس تدارک دیده شده است گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی علمی در دانشگاه‌ها و مسابقات علمی در مدارس و همچنین برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع جنایات آمریکا علیه ملت ایران بخشی از این برنامه‌ها است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات