۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۵۲۶۹
حجت الاسلام شکریان مطرح کرد؛

شکست امپراتوری رسانه ای صهیونیستی در برابر عظمت اهل بیت

شکست امپراتوری رسانه ای صهیونیستی در برابر عظمت اهل بیت
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امپراتوری رسانه ای صهیونیستی در برابر عزت و عظمت اهل بیت(ع) شکست خورده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع هیات مذهبی قائم آل محمد(ص) بابل به تلاش علامه امینی در اثبات حقانیت امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: حقانیت شیعه اثنی عشری نسبت به گروه های دیگر شیعه به اثبات رسیده است.
 
وی با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع)، وجود بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان در کشور را نعمتی بزرگ برای ملت ایران دانست و افزود: حکمت اینکه امام رضا(ع) به ایران آمدند و مقبره آن امام همام در کشورمان است به برکت تلاش های سلمان فارسی است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به کتاب انسان در عرفان علامه حسن زاده آملی اشاره کرد و گفت: تعابیری که علامه حسن زاده از مقام معظم رهبری در مقدمه کتاب مطرح کرد درسی برای تبعیت از رهبری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: علامه حسن زاده آملی تاکید دارند خداوند متعال به پاس زحمات سلمان فارسی امام رضا(ع) را به ایرانی ها داده است.

وی، وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ایران و همچنین شیعی بودن را نعمتی الهی برای ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در سایه برکات معنوی امام رضا(ع) به کشوری مقتدر تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که شیعه در گذشته تنها یک فرقه کوچکی بود، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و وجود مهدویت و عاشورا، شیعه به قدرتی اثر گذار در جهان مبدل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت فضای مجازی اشاره کرد و با بیان این که دشمن شبانه روزی در فضای مجازی بر علیه شعائر اسلامی، عزاداری ها و محافل اهل بیت(ع) تبلیغات منفی می کند، خاطرنشان کرد: هدف دشمن تضعیف و کمرنگ کردن معارف اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی است.
 
وی، دستگاه امام حسین(ع) را کانونی برای تجمع میلیونی شیعیان و آزادیخواهان جهان در راهپیمایی بزرگ اربعین دانست و افزود: امروز محبت علی(ع) و اولادش در جهان گسترش یافته و امروز همه زائران اهل بیت(ع) در این عظمت شریک هستند./۹۵۰/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات