۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۲۵۷۸۳
حجت الاسلام حسینی کیا:

وزارت کشور مراقب ورود پول‌های کثیف به انتخابات باشد

وزارت کشور مراقب ورود پول‌های کثیف به انتخابات باشد
عضو فراکسیون روحانیت پارلمان نسبت به ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات هشدار داد و گفت: وزارت کشور اجازه ندهد برخی از افراد ناکارآمد و وامدار وارد عرصه شوند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۱۲ آبان ماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در نطق میان دستور خود گفت: دولت کنونی اعتدال حاصل اصلاح‌طلبان است و همین عملکرد دولت نیز باعث کاهش اعتماد مردم نسبت به این جناح سیاسی شده است.

وی ادامه داد: شاهد هستیم که دولت در روزگار کنونی با فراری رو به جلو تلاش می‌کند که ناکارآمدی خود را بر گردن کل نظام بیاندازد و در همین رابطه مردم را دلسرد کند.
 
عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با انتقاد از تکیه دولت به برجام، بیان داشت: واقعیت این است که میوه برجام گندیده و اروپایی‌ها نیز دولت ما را سرکار گذاشته‌اند.

نماینده مردم سنقر در پارلمان با تمجید از اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موضوع دستگیری سرتیم شبکه معاند آمدنیوز، بیان داشت: دستگیری سرشبکه آمدنیوز در یک فضای جنگ سرویس‌‎های اطلاعاتی رخ داد که در این جنگ دست برتر با نیرو‌های سپاه بود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: از وزارت کشور تقاضا داریم مراقب ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات باشد و نگذارد برخی از افراد ناکارآمد و وامدار وارد عرصه شوند.

حجت الاسلام حسینی کیا در پایان و پیش از پرداختن به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: آقای وزیر کشور استانداری کرمانشاه به دنبال مهندسی انتخابات است، مجموعه‌ای که باید امین باشد، با تمام توان پا روی این امانت گذاشته و با همراهی کانون‌های قدرت و ثروت، به دنبال تغییر مدیران و فرمانداران استان است. برخورد با این مدیران سرکش و متخلف، امری ضروری و فوری است. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات