۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۲۵۹۲۶
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان:

شعار مرگ بر آمریکا، شعاری برای همیشه تاریخ ملت ایران است

شعار مرگ بر آمریکا، شعاری برای همیشه تاریخ ملت ایران است
رضا زاده استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا را شعاری برای همیشه تاریخ ملت ایران دانست و گفت: آمریکا برای ملت ایران همان آمریکای یک دهه قبل است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا رضا زاده پیش از ظهر امروز در مراسم پایانی راهیمایی ۱۳ آبان در کاشان، گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی سه رخداد مهم تبعید امام خیمنی (ره) به ترکیه، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران از سوی دانشجویان پیرو خط امام درروز ۱۳ آبان به ثبت رسیده است.

وی افزود: روح حاکم بر این سه اتفاق تبعید امام خمینی (ره)، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی است.

رضا زاده با اشاره به اینکه برخی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام را آغازی برای دعوا‌های جمهوری اسلامی می‌دانند، افزود: رهبر معظم انقلاب روز گذشته پاسخ برخی از این شبهات را اعلام کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه دستاورد لانه جاسوسی آمریکا امروز تبدیل به ۷۰ جلد کتاب شده است، اظهار داشت: این ۷۰ جلد از لابلای خمیرمایه‌های اسناد در لانه جاسوسی به دست آمد و تبدیل به سند شد.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی سال گذشته خود اعلام کرد، برخی از اسناد باید در مدارس تدریس شود.

به گفته وی برنامه ریزی و هدف گذاری بسیاری از غائله‌های ابتدای انقلاب تا فتح لانه جاسوسی آمریکا و شهادت تعداد زیادی از جوانان کشور در سفارت آمریکا بود.

رضا زاده استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا را شعاری همیشگی و برای همیشه تاریخ دانست و گفت: آمریکا برای ملت ایران همان آمریکای یک دهه قبل است، با این تفاوت که آمریکا امروز ضعیف تراز گذشته شده است.

وی سفارت آمریکا در عراق را منشأ همه اتفاقات اخیر در این کشور دانست و اظهار داشت: کلید اتفاقات در مصر که انقلاب مصر را از مسیر خودش منحرف کرد در سفارت آمریکا زده شد.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان تأکید کرد: اگر لانه جاسوسی آمریکا در تهران فتح نمی‌شد امروز انقلابی باقی نمانده بود و به همین دلیل بود که امام خمینی (ره) اعلام کرد، فتح لانه جاسوسی انقلاب دوم حتی مهمتر از انقلاب اول بود.

رضا زاده گفت: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران در واقع مرگ بر دولتمردان آمریکا است آن هم دولتمردانی که طی ۴۰ سال گذشته در همه جنگ‌های دنیا نقش داشته اند.

وی افزود: براساس آمار به دست آمده آمریکا طی یکصد سال اخیر در اصلی‌ترین جنگ‌های دنیا حضور داشته و در ۴۰ سال گذشته نیز به صورت مستقیم و غیر مستفیم در همه جنگ‌ها دست داشته است و دستاورد آن کشته شدن هشت میلیون و نیم انسان است.

به گفته وی مرگ بر آمریکا، مرگ بر کشته شدن انسان ها، مرگ بر بدعهدی آمریکا، مرگ بر تروریست اقتصادی، مرگ بر تحریم‌هایی که حتی داروی مردم را هدف قرار داده است و مرگ بر تروریسم اقتصادی است که لاستیک هواپیمای مسافربری ایران را نیز تحریم می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان گفت: امروز مرگ بر آمریکا شعار اصلی ملت ایران است، چون آمریکا بدعهد و مظهر شیطان است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات