۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۲۶۱۹۴
فرمانده سپاه امیرالمومنین:

‌عملیات محرم معادلات استراتژی دشمن را به هم زد

‌عملیات محرم معادلات استراتژی دشمن را به هم زد
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در آیین بزرگداشت سالروز عملیات غرور‌آفرین محرم در دهلران، گفت: عملیات محرم معادلات استراتژی دشمن را برهم زد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جمال شاکرمی  در آیین گرامی‌داشت عملیات محرم در دهلران اظهار داشت: عملیات محرم معادلات استراتژی دشمن را برهم زد.

به گفته فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اجرای تاکتیک‌های خلاقانه، غلبه بر‌راهبردهای جنگی دشمن، اجرای پیچیده فنون عملیات و استفاده از توان مردمی در این عملیات موجب زمین‌گیر شدن دشمن شد و استراتژیستی‌های اتاق جنگ دشمن را مات کرد.

وی در ادامه افزود: سرعت، دقت و استفاده از تاکتیک آفندی توام با شجاعت رزمندگان عمل‌کننده در این عملیات تلافات سنگینی بر دشمن وارد کرد.

شاکرمی، دستاوردهای عملیات محرم در استان ایلام عملیات محرم را بیان و گفت: خارج کردن جاده دهلران - عین خوش به طول 100 کیلومتر از زیر دید و تیر دشمن، تامین امنیت شهرهای «موسیان»، «دهلران» و پادگان «عین خوش»، «دشت اژیه» و دهکده‌های اطراف آن و آزادسازی کوه های «حمرین»، آزادسازی منابع نفتی موسیان، بیات و حوضچه‌های نفتی زبیدات، تلمبه‌خانه و 70 قطعه چاه و تامین قسمتی از مرز به طول 50 کیلومتر به همراه 3400 نفراز دشمن نتایج موفق عملیات محرم بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به حضور مردم منطقه در همراهی با نیروهای عمل‌کننده اشاره و یادآورشد: مردم دهلران و موسیان افتخار حضور در این عملیات را داشته و خود برای دفاع از مناطق تحت عملیات محرم جانانه رزمیدن و شهدایی را تقدیم کردند.
وی مردم موسیان که عملیات محرم در آن انجام شده ‌را نماد مقاومت و پایمردی عنوان و گفت: عملیات محرم علاوه بر نماد مقاومت مردمی نماد وحدت ایران بود.

شاکرمی حضور لشکرهای 25 کربلا، نجف اشرف، علی‌بن ابی‌طالب (ع) و امام حسین (ع)، سپاه پاسداران در عملیات محرم را دومین نشان وحدت مردم ایران دانست که این لشکرها از اقصی نقاط کشور برای آزادی موسیان و دهلران عزم خود را جزم کرده و امروز ما باید سپاسگزار حضورشان باشیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات