۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۲۶۳۹۰
امام جمعه یاسوج:

اتحاد و انسجام مسلمانان به یک گفتمان تبدیل شده است

اتحاد و انسجام مسلمانان به یک گفتمان تبدیل شده است
امام جمعه یاسوج گفت: هفته وحدت تمامی اختلاف افکنی‌های دشمنان علیه مسلمانان را بی اثر کرد و به یک گفتمان برای اتحاد و انسجام مسلمانان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی با تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: به عقیده اهل سنت سالروز ولادت آن حضرت 12 ربیع الاول و به عقیده شعیان 17 ربیع الاول بوده که امام خمینی(ره) فاصله این دو تاریخ را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه اتحاد اسلحه‌ای کارساز بوده و در هیچ کارخانه‌ای تولید نمی‌شود، عنوان کرد: هفته وحدت تمامی اختلاف افکنی‌های دشمنان علیه مسلمانان را بی اثر کرد و به یک گفتمان برای اتحاد و انسجام مسلمانان تبدیل شده است

خطیب جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتظار می‌ود مدیران اجرایی استان هماهنگی و همفکری بیشتری با هم داشته باشند تا بهتر و بیشتر به مردم خدمات رسانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: 40 سال بوده که آمریکا برای ضربه زدن به نظام و انقلاب تلاش، هزینه و توطئه می‌کند اما ملت ایران با اتحاد و ایستادگی خود تمام نقشه‌های شوم آمریکای جنایتکار را خنثی و ابهت پوشالی آن را در دنیا شکست.

وی با اشاره به تظاهرات مردم عراق و لبنان، افزود: مردم این کشورها دارای خواسته‌ها و مطالبات به حق هستند اما آمریکا در حال موج سورای در این کشورها بوده و باید ملت‌های عراق و لبنان هوشیار و مراقب باشند تا آمریکا سوء استفاده نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اسراف و زیاده روی از نظر اسلام در هر زمینه‌ای را حرام دانست و افزود: باید مردم استان در مصارف خود از جمله حامل‌های انرژی تجدید نظر کنند.

وی با اشاره به کمبود مسجد در شهر یاسوج ادامه داد: نیکوکاران و افراد متمکن برای ساخت مسجد در این شهر همت کنند زیرا مسجد به عنوان سنگر مسلمانان دارای اهمیت، آثار و برکات متعددی بوده و مسجد سازی نیز یک اقدام ماندگار جاودان است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتحابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در رای دادن خدا را در نظر بگیرند و از مسائل قومی، قبیله‌ای و طایفه‌ای پرهیز کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات