۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۲۶۴۲۵

آغاز دوره بدو تبلیغ آبان ماه از امروز

آغاز دوره بدو تبلیغ آبان ماه از امروز
دوره آموزشی کوتاه مدت بدو تبلیغ دوره آبان و آذر از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در پردیسان و مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزشی کوتاه مدت بدو تبلیغ دوره آبان و آذرماه از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در پردیسان و مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار می شود.

براساس این گزارش، دوره آموزشی بدو تبلیغ ویژه قبول شدگان در مصاحبه هجرت است که پیامک شرکت در دوره را نیز دریافت کرده باشند.

دوره آموزش بدو تبلیغ مدرسه دارالشفاء در مدرس شماره2 و پردیسان در مؤسسه امام صادق(ع) واقع در بلوار امام صادق(ع) از امروز شنبه 18 آبان تا پنج شنبه دوم آذر از ساعت 14 تا 17:30 برگزار می شود.

لازم به ذکر است، حضور از روز اول دوره الزامی است و غیبت بیش از دو جلسه موجب محرومیت از دوره شده و نیاز به ثبت نام و شرکت مجدد در دوره های آینده خواهد بود و تاخیر بیش از 10 دقیقه نیز غیبت به شمار می رود.

گفتنی است، شرکت کنندگان در دوره آموزشی بدو تبلیغ آبان و آذر می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی معاونت تبلیغ و امرو فرهنگی حوزه های علمیه به نشانی http://www.mobaleghan.com/ مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات